CHARLA DE SEGURIDADE INFORMÁTICA

O día 14 e 17 de xaneiro o alumnado de 2º Bac da materia de  TICs fixo unha charla sobre “SEGURIDADE INFORMÁTICA” dirixida ao alumnado de 1º, 2º, e 3º de ESO.

A charla constaba de 2 partes, na primeira un grupo expoñía ao alumnado os resultados das enquisas que pasaron o alumnado de cada nivel e na segunda parte outros grupos fixeron unha presentación basada principalmente nos perigros que presentan as redes sociais e nos consellos que poden seguir para facer un uso seguro delas.

Ademáis outros grupos elaboraron dipticos cos perigos e consellos para navegar seguros, que se entregaron a cada alumn@ participante o final das charlas.

O obxectivo da devandita charla é concienciar o alumnado sobre os perigros das  redes sociais e darlles ferramentas para evitar problemas e si xurde algún  que sepan o que deben facer.