EXPOSICIÓN DE CARTACES: "MULLERES NA MÚSICA"

Con motivo da conmemoración do 25 de novembro, Día Internacional para a Erradicación da Violencia contra a Muller, o alumnado de 2º ESO, 3º ESO e 4º ESO presenta a exposición de cartaces “Mulleres da Música” que podedes visitas na Aula de Música do noso centro dende o día 28 de novembro ata o 22 de decembro.

O alumnado, individualmente ou en parellas, elixe unha muller relacionada coa música e realiza un cartel no que se expoñen brevemente algúns datos biográficos e da súa traxectoria profesional, así como a súa contribución na loita contra os prexuízos de xénero, a violencia contra a muller, etc.

Deste xeito celebramos a conmemoración do 25 de novembro. Día Internacional para a Erradicación da Violencia contra a Muller.