FESTIVAL DE NADAL 2022

Despedimos o trimestre coa celebración do Festival de Nadal no que participou o alumnado de 2º ESO, 3º ESO e 4º ESO. Grazas a Beatriz de la Fuente por acompañarnos na preparación e interpretación da canción On écrit sur les murs.  Queremos amosar a nosa especial alegría e gratitude pola colaboración de ASPANAES, tanto ao profesorado como ao alumnado que participou no concerto. Felicitacións a todo o alumnado polo esforzo realizado, tanto no momento de subir ao escenario agasallándonos coa súa música, como polo clima festivo e de compañeirismo e o seu saber estar como espectadores e espectadoras. Moitas grazas e o noso recoñecemento pola magnífica organización e dirección do evento a Estrela Gómez.