PREMIOS EMPRENDE XOVE-MINIMARKET

O alumnado de 4º de Educación Secundaria que cursa a materia de Economía e emprendemento vai participar no proxecto Emprende Xove, organizado pola Asociación de Jóvenes Empresarios de Ferrolterra. Os Premios Emprende Xove - Minimarket buscan fomentar o espírito emprendedor entre o estudantado e axudar a reforzar a acción formadora no ámbito empresarial que lles brindamos dende os centros.

O programa consiste en que unha/un alumna/o ou un grupo dun máximo de 5 desenvolva unha idea de negocio ficticia que estea caracterizada pola innovación e a orixinalidade. Este proceso irá acompañado duns obradoiros impartidos dende AJE Ferrolterra en horario lectivo co obxectivo de que o alumnado lle saque o maior partido ao seu proxecto. Finalmente, os participantes presentarano nun formato feira, onde un xurado elixirá aos gañadores das distintas categorías.