VISITA AO SAI (A CORUÑA)

O alumnado de 2º curso do Ciclo Superior de Laboratorio de Análise e Control de calidade visita os Servizos de Apoio á Investigación e o Centro Interdisciplinar de Química e Bioloxía da Universidade de A Coruña con obxecto de achegarse ao ámbito investigador da contorna en relación á formación que están a recibir. Na visita puideron coñecer un numeroso grupo de Técnicas de Análise de aplicación tanto no campo da Biotecnoloxía como no campo Medio-Ambiental e das Ciencias da saúde. Ademais a conferencia relatada polo divulgador do clúster Bioga permitiu ao alumnado darlle as ferramentas máis importantes para a procura de traballo e poñer no seu coñecemento as diferentes empresas da contorna e os diferentes sistemas de contratación para desempeñar a súa actividade unha vez finalizada a súa formación.