DIGITAL TRANSFORMATION OF EDUCATION IN LITHUANIA

Profesorado do IES MONCHO VALCARCE participou na experiencia do fluxo de mobilidade a Vilna (Lituania), en abril de 2024. Nesta actividade  as persoas participantes puideron coñecer de primeira man a realidade educativa lituana, profundar na competencia dixital docente, dos centros educativos e do alumnado así como en temáticas de interese para aplicar nas aulas como a inclusión, o liderazgo, a intelixencia artificial e a realidade virtual. Ademais, visitaron o centro educativo de primaria “Sietuvos” e de secundaria “S. Nėries gimnazija”. Neles realizaron observación docente entre iguais, obradoiros e participaron en charlas coas direccións sobre o sistema educativo lituano e a organización escolar. Podedes coñecer máis detalles e ver fotos nalgunha das publicacións das nosas redes sociais.