ACTUACIÓN TRIUNFAL DO GRUPO DE TEATRO DO IES MONTE DAS MOAS, TELÓN DE AQUILES, ACOMPAÑADO POLO GRUPO INSTRUMENTAL DO NOSO INSTITUTO, DIJO 4,O DÍA 7 DE XUÑO NO AUDITORIO DO CENTRO ÁGORA NA GALA DE PREMIOS DO CERTAME DE TEATRO DO CONCELLO.

O venres, 9 de xuño, ás 19:00 no Auditorio do Centro Ágora da Coruña tivo lugar a representación da obra teatral "Dos ñaques para un piojo" do grupo de teatro do IES Monte das Moas, Telón de Aquiles, na gala de premios da Mostra de Teatro Escolar 2022-23 do Concello da Coruña, onde o noso grupo resultou gañador do mesmo. O noso grupo de teatro estivo acompañado na representación polo grupo instrumental do IES Monte das Moas, Dijo 4.

PARABÉNS!!!!!!!!

É un orgullo e unha honra para o IES Monte das Moas ter un alumnado tan extraordinario e excelente como o que compón os nosos grupos de teatro e instrumental, magnificamente dirixidos polo gran labor de Rafael Alonso Pica e Juan José Dios Cañada.