ACTO DE ENTREGA DE PREMIOS DO CONCURSO DE MICRORRELATOS, DOS DIPLOMAS DOS CLUBES DE LECTURA E DOS AGASALLOS PARA O ALUMNADO AXUDANTE NA BIBLIOTECA ORGANIZADO POLO EQUIPO DA BIBLIOTECA.

O xoves 15 de xuño tivo lugar no Salón de Actos do noso instituto un fermoso acto de entrega dos premios do Concurso de Microrrelatos organizado polo Equipo da Biblioteca, de entrega de diplomas ao alumnado participante nos diferentes clubes de lectura promovidos durante este curso, e a entrega duns agasallos ao alumnado axudante voluntario na Biblioteca, quen realizaron un labor importante para o funcionamento da mesma. O acto foi multitudinario e estivo organizado polo Equipo da Biblioteca e polo profesorado responsable dos clubes se lectura, sendo presidido pola Directotra do IES Monte das Moas, Teresa Díaz.

O alumnado gañador nas diferentes categorías  do concurso de microrrelatos foi o seguinte:

Aquí tedes unha pequena selección de imaxes do acto: