Acreditación das competencias dixitais do alumnado

Según a resolución do 28 de febreiro de 2024 da direción Xeral de Ordenación e Innovación Educativa, pola que se ditan instrucións para a acreditación das competencias dixitais do alumnado que cursa ensinanzas de educación secundaria obrigatoria e bacharelato na Comunidade Autónoma de Galicia no curso 2023/24

• O alumnado que está a cursar 4º da ESO e titule recibirá un certificado que acredita o nivel de iniciación. Poderá presentarse a unha proba específica co obxectivo de acreditar os coñecementos, habilidades e actitudes propias do nivel intermedio.
  • O alumnado que está a cursar 2º de BACHARELATO poderá acreditar o nivel intermedio completo presentándose a unha proba específica.

Para participar nas probas específicas haberá que estar matriculado en 4º da ESO ou 2º de Bacharelato. O prazo para inscribirse será ata o 15 de marzo e deberán cumprimentar o anexo IV desta resolución e entregala na secretaría do centro.

Modelo de solicitude de inscrición nas probas específicas