Actividades no centro

Equipo de mediación

O noso IES conta cun Equipo de Mediación:

Visita do antigo alumnado do centro.

Sempre é un pracer recibir a antigo alumnado do centro, e se veñen cun premio literario do baixo do brazo, que menos que nomear unha aula co seu nome.

Parabéns @saravilaal e moitas grazas aos profes que o fixeron posible.

Taller de poesía

O pasado venres 10 de maio o alumnado de 3º e 4º da ESO participou nun taller de poesía con @jonatanjorgeg poeta vigués de raíces nevenses.

Visita dos rapaces e rapazas dos nosos centros adscritos

Preparando o curso 24/25 o 6 de maio tocou a tradicional visita dos rapaces e rapazas dos nosos centros adscritos, que comezarán o vindeiro setembro 1° da ESO. Sede benvidos e benvidas ao noso centro!

Visita de Claudia da plataforma Unigowig

O 3 de maio pasou pola aula de 2° de bac. Claudia @terraudiovisual para falarlle ao alumnado da plataforma @unigowig, onde poden entrar en contacto con estudantes de grao ou fp para que lles resolvan dúbidas de primeira man.

1º Campionado de Programación.

O vindeiro 7 de maio terá lugar no noso IES a "Primeira edición do campionato de programación". Con invitación aos centros con CS de DAW/DAM: IES de Teis, IES de Rodeira, IES Armando Cotarelo, CIFP A Carballeira, IES Chan do Monte, IES Ramón Aller