Lingua e Literatura Galega

Representacións alumnado de Oratoria de 2º ESO

20/04/2023
Europe/Madrid

O alumnado de 2° ESO C e D da materia de Oratoria, representa en público as obras de teatro e discursos creados na aula.

MODIFICACIÓN DA PROGRAMACIÓN

No documento que se xunta, indícanse aquelas modificacións que se realizaron da Programación de Lingua e Literatura Galega.

Criterios de cualificación para superar a materia - Programación 2020/2021

Neste documento adxunto que forma parte da Programación atoparan os criterios de cualifación e avaliación para superar as materias do Deparartamento de Lingua Galega.

Contidos e pautas para a convovatoria extraordinaria de setembro de 2º ESO e 3º ESO

Velaquí tedes os contidos e as pautas para superar a convocatoria extraordinaria de setembro para os cursos de 3º ESO e 2º ESO nos seguintes ficheiros adxuntos.

Contidos para superar a materia PENDENTE de LINGUA GALEGA E LITERATURA

Estes son os contidos para aquel alumnado que teña pendente nalgún curso a materia de Lingua Galega e Literatura.

CONTIDOS PARA SUPERAR A MATERIA DE ITI EN SETEMBRO e PENDENTE

Velaquí tedes os contidos para superar a materia de Investigación e Tratamento da Información (ITI) na convocatoria extraordinaria de setembro, e tamén para quen a teña pen

ADAPTACIÓN DA PROGRAMACIÓN DIDÁCTICA curso 2019/2020

Podedes consultar no arquivo adxunto a Adaptación da PD do Departamento.

TAREFAS 2º ESO A/B (11 ao 15 de maio)

Querido alumnado, seguimos en contacto a través do correo iespobra. Nel atoparedes toda a información para realizar as tarefas desta semana.

TAREFAS 3º ESO C AGRUPAMENTO (Semana 11 ao 15 de maio)