Sanidade

PROBAS LIBRES CM COIDADOS AUXILIARES DE ENFERMARÍA 2023/2024

CM COIDADOS AUXILIARES DE ENFERMARÍA

PROBAS

Charla buco dental para o alumnado de ciclos CAE e Dietética

21/04/2023
Europe/Madrid

Sofía Rey Martínez, doctora da Clínica dental Mares de Rianxo, ofreceu de forma voluntaria unha charla buco dental para o alumnado de ciclos CAE e Dietética. Unha conferencia moi interesante sobre a prevención dental e os seus coidados.

PROBA EXTRAORDINARIA DE FISIOPATLOXÍA APLICADA Á DIETÉTICA

A data de celebración da proba extaordinaria do módulo "fisiopatoloxía aplicada á dietética" será o xoves, 9 de xuño de 12:00 a 14:00 horas na aula de 1º de dietética.

DATAS PRESENTACIÓN PROXECTO INTEGRADO

Todos os proxectos pendentes de avaliar, presentaranse o mércores, 8 de xuño ás 11 horas, na aula de 2º de dietética.

A entrega en formato papel dos mesmos, fárase antes do luns día 6 de xuño, ás 11 horas.

Charla Doazóns e Transplantes

20/10/2021 12:00
Europe/Madrid

Charla para o alumnado do ciclo medio de Auxiliar de Enfermaría e o ciclo superior de Dietética sobre doazóns e transplantes.

Cambio no calendairo de probas extraordinarias de 2º de Dietética

Infórmase do cambio de data da proba extraordinaria do módulo dietoterapia, que terá lugar o día 7 de xuño ás 11:00

Calendario de probas extraordinarias

Calendario de probas extraordinarias do departamento de Sanidade, dos ciclos Coidados Auxiliares de Enfermaría e Dietética