BECAS CURSO 2024/25

BOLSAS DE ESTUDO MEC 24/25.

Acaba de saír a convocatoria xeral para solicitar bolsas de estudo destinadas ao alumnado que cursará bacharelato ou formación profesional (ciclos básicos, medios, superiores) o vindeiro curso 2024/25.

O prazo de solicitude abrangue do 19 de marzo ao 10 de maio de 2024. Tedes a información completa no seguinte arquivo: BECAS 2024/25

Se tedes algunha dúbida, contactade co departamento de orientación do centro.

INFORMACION BOLSAS DE ESTUDO MEC 24.pdf72.18 KB

CINE QUE METE MEDO - SAMAIN 2023

PROGRAMA LETRAS GALEGAS 2023

Adiantámosvos o programa de actividades co que celebraremos, no noso centro, o día das letras neste 2023, adicado ao persoeiro Francisco Fernámndez del Riego. Obradoiros de escrita, Olimpíadas Rurais, presentación do proxecto turístico elaborado no centro sobre lugares significativos da contorna muxiá (códigos QR), Recitados poéticos de alumnado e profesorado, e tamén como actuación principal da mañá teremos connósco a "Suso Quinito e Javi Sampedro" que nos deleitarán cun "Paseo cantado pola poesía galega". Esta última actuación está enmarcada dentro do ciclo de Musicas Transversais MÚSICA en MUXICAS, promovido polo Departamento de Dinamización Linguística.

OLIMPÍADAS DE ORTOGRAFÍA

AÍ VÉN O MAIO DE LETRAS CUBERTO

Outras dinámicas para traballar as letras no mes das letras.

APERTURA PRAZO SOLICITUDE DE BECAS

Abriuse o prazo para a solicitude de bolsas de estudo do curso 2023/24. Lembramos que para solicitar as devanditas bolsas os trámites serán todos on-line:

Poderán ser beneficiarios das distintas contías  os/as alumnos/as que no ano académico 23/24 cursen:

Bacharelato.
      Formación Profesional de grao medio e de grao superior.
      Formación Profesional de Grao Básico.
      Cursos de acceso e de preparación para probas de acceso á Formación Profesional e cursos de formación específicos para acceso a ciclos formativos de grao medio e superior.
      Ensinanzas artísticas: profesionais e superiores
      Ensinanzas de idiomas en Escolas Oficiais.
      Ensinanzas deportivas
      Estudos relixiosos superiores

PRAZOS:

Do 27 de marzo ao 17 de maio de 2023

Para calquera información premer no seguinte enlace:

Ante calquera dúbida, contactade co Departamento de Orientación do centro (Susana).

DÍA DA POESÍA - CONCERTO DE O RABELO - GALLETÓN (VERSOS EN GALLETA)

Este pasado 21 de Marzo celebramos o día da poesía cun artistazo, "O Rabelo" que repartiu, regueifa, tecno, regueatón, jotas e muiñeiras nun dsepregue punk-tradicional de inmensa personalidade sempre a favor da riqureza e o entendemento na diversidade. É o primeira actuación do Proxecto: MÚSICA EN MUXICAS orquestado polo Departamento de Dinamización Lingüística. Por outra banda; da man de Verónica Otero Domínguez, profesora de Bioloxía, creamos os "Galletóns" (versos en galleta) que recitamos no e papamos no recreo. Versos escollidos de Xela Arias e Olga Novo. Deixámosvos unhas imaxes e uns videos dos eventos, así como tamén a interesantísima entrevista co Rabelo.

ENTREVISTA Ó RABELO (ACCESO)

OBRADOIRO DE REGUEIFA CON LUPE BLANCO

O pasado 15 de Marzo tivemos a sorte de recibir no noso centro a Lupe Blanco, muller fascinante, coristanquesa, regueifeira que amosou todo o seu saber e o potencial creativo e comunicativo a todo o alumnado de 3º e 4º da ESO nun obradoiro no que ó final remataron rimando e canturexando os seus propios versos.

PROGRAMACIÓN DE ACTOS DO 8M

Presentámosvos o cartaz dos actos de celebración do 8M no  IES Ramón Caamaño. Unha programación chea de actividades para conmemorar un día tan importante; o "día da muller". Día de confraternización entre alumnado e profesorado, educativo e formativo sobre a posición da muller no social facendo fincapé na visibilidade de moitas que foron e son "invisibles", as veces, as máis cercanas a nós.

PUBLICACIÓN LISTAXES ADMITIDOS - CURSO 2023/2024

Todo o alumnado de 6º de EP dos colexios de Vilarmide e Os Muíños que reservou praza no IES Ramón Caamaño obtivo praza. Dende hoxe 03 de marzo de 2023 están publicadas no taboleiro da conserxería do centro as listaxes do alumnado admitido para cursar 1º ESO o vindeiro curso 2023-24 no IES Ramón Caamaño.