SEMANA DAS CIENCIAS

Do 13 ao 17 de novembro festexamos a Semana da Ciencia. Como cada ano, o alumnado participou coas súas maquetas de células. Este ano, na súa terceira edición, este concurso estivo tan complicado para o xurado, que convocouse en varias ocasións a dito xurado dada a calidade e orixinalidade de cada unha das células presentadas. E, a pesar de que todos os participantes recibiron agasallo, as gañadoras foron: Clara(1ºBAC), Estela (4ºESO) e Nerea(4º ESO).

Por aquí temos máis imaxes da Semana:

Semana1       Semana2       Semana3

Entrega de premios

E, en canto a concursos, tamén tivemos o concurso do logo do Club de Ciencias. Nesta ocasión, a alumna que brillou foi Ana Belén (1ºBAC). A súa creación innovadora fixo que a súa proposta fose a elixida para formar parte do Club de Ciencias.

Pero, non todo foron concursos, ao longo de toda a semana, o alumnado tivo a oportunidade de realizar xogos, retos e experimentos.

Os departamentos de Física e Química, Tecnoloxía e Matemáticas presentaron grazas a colaboración do alumnado a súa parte máis lúdica.

Grazas a todo o alumnado participante que ano tras ano consegue lembrar que a Ciencia é divertida e merece a pena invertir o seu tempo de lecer neste tipo de actividades.