Curso 20-21

Procedemento e prazos para reclamación contra as cualificacións finais de Educación Secundaria, 1º de bacharelato e 1º curso de Formación Profesional Básica correspondentes aos exames extraordinarios (setembro 2021).

Procedemento e prazos para as reclamacións contra as cualificacións finais de Educación Secundaria, 1º de bacharelato e 1º curso de Formación Profesional Básica correspondentes aos exames extraordinarios (setembro 2021).

Despois das aclaracións oportunas co/a profesor/a, poderán (alumnos/as no caso de ser maiores de idade, ou representantes legais, no caso de menores), solicitar por escrito á Dirección do centro a correspondente reclamación. Prazos de presentación: 8 e 9 de setembro de 2021, na secretaría do centro, en horario de 9H-14H.    Solicitude

Calendario de exames extraordinarios de setembro Curso 2020-2021.

Calendario de exames extraordinarios de setembro   Curso 2020-2021.   pique aquí

Procedemento e prazos para reclamación contra as cualificacións finais de Educación Secundaria, bacharelato e Ciclos Formativos de Formación Profesional.

Despois das aclaracións oportunas co/a profesor/a, poderán (alumnos/as no caso de ser maiores de idade, ou representantes legais, no caso de menores), solicitar por escrito á Dirección do centro a correspondente reclamación. Prazos de presentación: 24 e 25 de xuño de 2021, na secretaría do centro, en horario de 9H-14H.

Procedemento de reclamación das cualificacións  no 2º curso de Bacharelato, e/ou pendentes de 1º , para o curso 2020-2021.   pique aquí

Procedemento e prazos para reclamacións contra as cualificacións finais en Educación Secundaria Obrigatoria, 1º Bacharelato e Ciclos Formativos de F.P pique aquí

Procedemento de reclamación das cualificacións no 2º curso de Bacharelato, para o curso 2020-2021.

Procedemento de revisión no centro:

Convocatoria ordinaria:

18 de maio           Publicación das cualificacións finais, convocatoria ordinaria 2º bacharelato, por Abalar.

19 e 20 de maio   Reclamacións ás cualificacións de bacharelato na secretaría do centro.(9H-14H) Modelo

21 de maio              Resolución dos departamentos e notificación ao alumnado e/ou ás súas familias.

Convocatoria extraordinaria:

23 de xuño           Publicación das cualificacións finais, convocatoria extraordinaria 2º bacharelato, por Abalar.

24 e 25 de xuño   Reclamacións ás cualificacións de bacharelato na secretaría do centro.(9H-14H) Modelo

28 de xuño           Resolución dos departamentos e notificación ao alumnado e/ou ás súas familias.

Reclamación ante a Xefatura territorial:

De persistir desacordo coa resolución do procedemento de revisión no centro, disporán de dous días hábiles a partir do día seguinte a comunicación sobre a decisión adoptada. No caso da convocatoria ordinaria: 24 e 25 de maio. No caso da convocatoria extraordinaria: 29 e 30 de xuño    Modelo

Normativa aplicable: pique aquí

Procedemento e prazos para reclamación contra as cualificacións finais de Ciclos Formativos de Formación Profesional.

Procedemento e prazos para reclamacións contra as cualificacións finais de Ciclos Formativos de Formación Profesional.

No caso de ciclos formativos de 2000 horas de duración o dereito de reclamación será extensivo a aquelas avaliacións parciais en que se propoña o acceso á realización do módulo de FCT en periodo ordinario.

Para mais información pinche aquí

Modelo de solicitude.

Procedemento e prazos para reclamación contra as cualificacións finais en Educación Secundaria Obrigatoria, 1º Bacharelato.

No caso de que persista o desacordo coa cualificación final obtida nunha área, materia ou ámbito, ou coa decisión de promoción ou titulación adoptada para un alumno ou alumna, este ou as súas persoas proxenitoras ou persoa que desempeñe a representación legal poderán solicitar por escrito a revisión da devandita cualificación ou decisión, no prazo de dous días lectivos, ou de ser o caso hábiles, contados a partir do día seguinte a aquel en que se produciu a súa comunicación.

Para mais información pique aquí

Modelo de solicitude