Lexislación Bolsas e axudas Calendario escolar Impresos profesorado

Impresos alumnado

FORMALIZACIÓN DE MATRÍCULA PARA O CURSO 2014/15

TODO O ALUMNADO QUE CONTINÚE ESTUDOS NO IES SAN PAIO DEBERÁ FORMALIZAR A SÚA MATRÍCULA PARA O VINDEIRO CURSO 2014/2015:

PRAZOS

Formalización de matrícula en ESO e Bacharelato

QUEN

do 25 de xuño ao

10 de xullo

Prazo ordinario

Alumnado con TODAS as materias aprobadas en xuño

do 1 ao 10 de setembro.

Prazo extraordinario de formalización de matrícula en ESO e bacharelato

Resto do alumnado

E NON ESQUEZADES QUE O PERÍODO DE SOLICITUDE DE AXUDAS DA XUNTA PARA A ADQUISICIÓN DE LIBROS DE TEXTO É A QUE SEGUE:

Para o alumnado que formalice a matrícula no prazo ordinario: do 25 de xuño ao 28 de xullo de 2014, ambos inclusive.

Para o alumnado que formalice a matrícula no prazo extraordinario: do 2 de setembro ao 2 de outubro de 2014, ambos inclusive.

Aviso ao alumnado

ENTREGA DE NOTAS E RECLAMACIÓNS 2º BAC

ENTREGA NOTAS: XOVES 4 SETEMBRO ÁS 14.00

RECLAMACIÓNS: VENRES 5 SETEMBRO DE 9 A 11

ENTREGA DE NOTAS E RECLAMACIÓNS ESO E 1º BAC

ENTREGA NOTAS: VENRES 5 SETEMBRO ÁS 10.00

RECLAMACIÓNS: VENRES 5 SETEMBRO DE 10.00 A 13.00

Aviso ao profesorado

ENTREGA DE NOTAS E RECLAMACIÓNS 2º BAC

ENTREGA NOTAS: XOVES 4 SETEMBRO ÁS 14.00

RECLAMACIÓNS: VENRES 5 SETEMBRO DE 9 A 11

A CONTINUACIÓN: SINATURA DE ACTAS

ENTREGA DE NOTAS E RECLAMACIÓNS ESO E 1º BAC

ENTREGA NOTAS: VENRES 5 SETEMBRO ÁS 10.00

RECLAMACIÓNS: VENRES 5 SETEMBRO DE 10.00 A 13.00

A CONTINUACIÓN: SINATURA DE ACTAS

CLAUSTRO EXTRAORDINARIO

MÉRCORES 10 SETEMBRO ÁS 12.00

CALENDARIO DE EXAMES DE SETEMBRO

Para ver o Calendario de Exames da convocatoria de Setembro, preme aquí.

Visita a Amsterdam

Amsterdam 1

Amsterdam 2
Amsterdam 3

Podes descargar as imaxes dende a nosa Galería

Requisitos de renda e patrimonio familiar e as contías das bolsas e axudas ao estudo para o curso 2014-2015. MEC - BOE 14 xuño 2014

O Ministerio de Educación publica no BOE do 14 de xuño de 2014 os requisitos de renda e patrimonio familiar e as contías das bolsas e axudas ao estudo para o curso 2014-2015, tanto para ensinanzas non universitarias como para ensinanzas universitarias.

BOE 14 DE XUÑO DE 2014

Publicacións da Xunta sobre temas de orientación laboral e profesional.

A Xunta de Galicia, a través da Consellería de Traballo e Benestar, a Dirección Xeral de Emprego e Formación e o Instituto Galego das Cualificacións ven de publicar o seguinte texto que pode ser do voso interese no tocante ás eleccións formativas e, tamén, profesionais:

Análise das profesións reguladas e as súas posibles vinculacións cos certificados de profesionalidade das distintas familias formativas. Actualización maio 2014

Fichas do mercado laboral galego

Ponte nas ondas: Vinte anos ... vinte pontes

O IES San Paio participa nestas xornadas!

Entrevista ao escritor Luandino Vieira pelos alunos de 4º ESO

PONTE...NAS ONDAS! é unha experiencia educativa que se vén desenvolvendo desde o ano 1995 grazas á cooperación entre escolas de primaria e secundaria de Galicia ( España ) e do norte de Portugal, coa participación de centros educativos doutros países.

Trátase dunha xornada que se iniciou coa emisión de 12 horas de programación radiofónica realizadas integramente por alumnos galegos e portugueses. Xa desde o ano 2003 chegou ás 24 horas de emisión con programas producidos por máis de 50 centros educativos. Estudantes de primaria, secundaria e ( desde a IX edición ) da Universidade, emiten programas de radio ( nas últimas edicións tamén de televisión por Internet ) elaborados por eles mesmos, en directo e en formatos moi diversos: concursos, variedades, música, entrevistas, conexións en directo entre diferentes estudos, etc. Aínda que o galego e o portugués son as linguas comúns da emisión, coa participaición de centros de Arxentina, Cuba, Chile e Colombia, o castelán tamén se incorporou á experiencia. Durante a xornada de comunicación os nenos e nenas dos todos os países participantes seguen a programación e participan activamente nela.

Rúa Alcalde Casal Aboy nº 11

TUI 36700   Tlf: 986600319