Lexislación Bolsas e axudas Calendario escolar Impresos profesorado

Entroido 2015

Entroido

ENTROIDO 2015

• Os alumnos/as poderán disfrazarse nas aulas a partir do segundo recreo e despois poderán baixar ao patio ou ao pavillón, no caso de que chova.

• Os alumnos/as de 4º da ESO poñerán á venda comida caseira do entrooido para sufragar a excursión. Tamén a partir do 2º recreo.

• Haberá unha charanga de alumnos/as amenizando.

• Está pendente se vai haber concurso de comparsas.

Horario Venres 19

Actividades fin de trimestre

8:45- 11:30- Clases normales

11:30- 14:00- Actividades deportivas no pavillón

14:00- Entrega de notas

Charlas sobre Abalar Móbil

Informámoslle de que o luns 3 de novembro haberá unhas charlas no Instituto para a presentación da aplicación de teléfono móbil AbalarMóbil, deseñada pola Consellería de Educación.

Efectuará a presentación Xosé Manuel Iglesias Diz, asesor do programa Abalar.

Esta aplicación descárgase desde Play Store (Android) e Apple Store (IOS), e permite acceder a información escolar dos seus fillos desde o teléfono móbil.

O horario das charlas é o seguinte:

Pais de

BACHARELATO

3º / 4º ESO

1º/ 2º ESO

Visita a Amsterdam

Amsterdam 1

Amsterdam 2
Amsterdam 3

Podes descargar as imaxes dende a nosa Galería

Requisitos de renda e patrimonio familiar e as contías das bolsas e axudas ao estudo para o curso 2014-2015. MEC - BOE 14 xuño 2014

O Ministerio de Educación publica no BOE do 14 de xuño de 2014 os requisitos de renda e patrimonio familiar e as contías das bolsas e axudas ao estudo para o curso 2014-2015, tanto para ensinanzas non universitarias como para ensinanzas universitarias.

BOE 14 DE XUÑO DE 2014

Publicacións da Xunta sobre temas de orientación laboral e profesional.

A Xunta de Galicia, a través da Consellería de Traballo e Benestar, a Dirección Xeral de Emprego e Formación e o Instituto Galego das Cualificacións ven de publicar o seguinte texto que pode ser do voso interese no tocante ás eleccións formativas e, tamén, profesionais:

Análise das profesións reguladas e as súas posibles vinculacións cos certificados de profesionalidade das distintas familias formativas. Actualización maio 2014

Fichas do mercado laboral galego

Rúa Alcalde Casal Aboy nº 11

TUI 36700   Tlf: 986600319