Lexislación Bolsas e axudas Calendario escolar Impresos profesorado

Impresos alumnado

Novo nº de teléfono do IES San Paio: 886110762

Acto de fin de curso 2º BAC. Curso 15/16

O martes 24 de maio foi a entrega de notas e o acto de fin de curso de 2º BAC.

O IES San Paio felicita a todo o alumnado que acadou o título de Bacharelato na

avaliación ordinaria ou que, nun último esforzo, o acadará na avaliación

extraordinaria de setembro.

Queremos tamén felicitar ás seis alumnas e alumnos que recibiron matrícula de

honra:

Mariña Álvarez Castaño

Ana Copena Soutelo

Patricia Guerra Balboa

Alfonso Lorenzo Fernández

Mar Rodríguez Troncoso

David Solleiro Durán

Bo traballo! Parabéns a todas e todos.

Matrículas de honra

Traballos de 1º ESO - Estratexias de comunicación.

Unha pequena montaxe dalgúns dos traballos realizados polo alumnado de 1º de ESO no primeiro trimestre, adicado á contada de contos infantís.   EN 1º ESO CONTAMOS from Amalia P. Otero on Vimeo.

Fondo solidario de libros de texto e axudas para adquirir libros de texto e material escolar. Curso 2016/2017

Fondo solidario de libros de texto e axudas para adquirir libros de texto e material escolar para alumnado matriculado en primaria, secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2016/2017

Prazo para presentar solicitudes

1. O prazo para presentar solicitudes iniciarase o día seguinte da publicación desta orde no Diario Oficial de Galicia e rematará o día 23 de xuño de 2016 (este incluído).

2. O alumnado que, unha vez transcorrido o prazo indicado, se incorpore a un centro docente sostido con fondos públicos procedente de fóra de Galicia ou dun centro situado en Galicia pero non sostido con fondos públicos poderá presentar a solicitude no prazo dun (1) mes contado a partir do día seguinte á formalización da matrícula. Non se poderán presentar solicitudes despois do 31 de marzo de 2017.

3. O alumnado que repita 4º da ESO no curso 2016/17, cando non tivese presentado solicitude de axuda para adquirir libros de texto e material escolar no prazo indicado, tamén poderá presentala no prazo dun (1) mes desde a formalización da matrícula.

Información e descarga da solicitude

II Campus Climantica-CENEAM

Congreso

Campus Xuvenil e Congreso Internacional: Convocatoria ata o 31 de maio. Tes toda a información na web http://www.climantica.org/

II Concurso Xuvenil de Microrrelatos: Amnistía Internacional

Nerea Gómez González, alumna de 2º BAC D, resultou gañadora do premio do xurado e do premio ao relato máis votado nas redes, no II Concurso de Microrrelatos Xuvenil convocado pola Rede de Escolas de Amnistía Internacional Vigo. A entrega de premios, que contou coa presenza da politóloga e activista cultural sirio-galega Nour Al-Hussen Villa e a do escritor Francisco Castro Veloso, tivo lugar o pasado 31 de Marzo na sede de Afundación, en Vigo.

PARABÉNS NEREA!

Gañadora

Entrega premios

RELATO GAÑADOR

Hijos de la tierra,
de la misma madre que os imponéis barreras,
que os separáis,
que muchas veces os menospreciáis.
Hijos que matan con vallas y balas, que arrestan personas y dignidades.
Hijos que decís quereros mientras odiáis.
Niños de mamá que rompéis sueños, familias y vidas. Que no sabéis ver la desesperación en los ojos.
Podréis seguir levantando todos los muros que queráis,
pero recordad que habéis decepcionado a mamá.
Quizá hablar de fronteras se nos quede demasiado grande
cuando no sabemos comportarnos ni con el de la puerta de enfrente.
Criados en sociedades individualistas que nos enseñan que nuestro ombligo es lo primero.
Malditos súbditos de la realidad que acecha al mundo.
Malditos que ni entre vosotros os ayudáis.
Malditos dando lecciones de moral en las que vosotros falláis.
Mirad a los ojos a esas familias, a esos niños, a esos padres desesperados. A esos perseguidos por defender una idea digna, a esos que huyen de la miseria, a esos que sólo quieren huir del mundo que vosotros no conocéis.
Miradlos, miradlos a todos a los ojos y decidles que no pasarán.
Cerrad vuestras puertas con llave, no vaya a ser que os entre un pedazo de humanidad.

Nerea Gómez González

2º BAC D

Cartel concurso

A campaña a favor dos refuxiados que Amnistía Internacional está a levar a cabo nos centros da Rede de Escolas presta o título ao concurso, dirixido a alumnos de Institutos de Ensino Secundario da provincia de Pontevedra: “Primeiro as persoas, logo as fronteiras”. O obxectivo é concienciar ao alumnado da necesidade da súa implicación na defensa dos Dereitos Humanos e convidalos a reflexionar sobre a crecente crise de refuxiados que o mundo está a vivir nos últimos anos.

DÍA DO LIBRO COS CATIVOS

Malia que tiñamos preparado ao alumnado para participar na celebración do Día Internacional do Libro co resto dos centros educativos da localidade no tradicional TUI LE o tempo ameazou chuvia.

Pero non podiamos deixar pasar este día sen contar algún conto polo que dous grupos de 1ºESO foron facer unha contada aos cativos da Galiña Azul.

Foi unha bonita experiencia para os nosos rapaces e rapazas ter un público tan entregado e, como non podía ser doutro xeito, elas e eles tamén estiveron á altura e o fixeron marabillosamente ben.

Parabéns e FELIZ DÍA DO LIBRO.

Rúa Alcalde Casal Aboy nº 11

TUI 36700   Tlf: 886110762