Lexislación Bolsas e axudas Calendario escolar Impresos profesorado

Impresos alumnado

Viaxe a Lisboa

Dende aquí podes descargar a axenda diaria da Visita de estudo a Lisboa

VISITA DE ESTUDO A LISBOA 14-15. AXENDA

Axudas para a realización de actividades de formación en linguas extranxeiras 2015

AXUDAS PARA A REALIZACIÓN DE ACTIVIDADES DE FORMACIÓN EN LINGUAS ESTRANXEIRAS NO ANO 2015

NOTA INFORMATIVA DO 16 DE MARZO

A Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria convoca 682 prazas para realizar actividades de formación en linguas estranxeiras no ano 2015
Poderá solicitar estas axudas o alumnado de centros sostidos con fondos públicos da Comunidade Autónoma de Galicia dos cursos que aparecen na seguinte táboa.

- Lémbrase a necesidade de achegar, xunto coa documentación, a fotocopia de todas as páxinas cubertas do libro de familia ou, de non dispor deste, da documentación que xustifique o número total de membros da unidade familiar.
- Para as personas que non empreguen a aplicación (que obrigará a cubrir esta información), indícase a importancia de facilitar, alomenos, un teléfono de contacto, procurando cubrir todas informacións indicadas na solicitude.
- No caso de remitir a solicitude vía Correo Postal (o Anexo I debe selarse e datarse por Correos), o enderezo de envío é:
Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria
Dirección Xeral de Educación, Formación Profesional e Innovación Educativa
Edf. Administrativo de San Caetano s/n
15781 – Santiago de Compostela (A Coruña)
 Prazo aberto dende o 17 de marzo ata o 16 de abril (incluído)

Campus Científicos de Verán 2015

Campus Científicos de verán

A Fundación Española para a Ciencia e a Tecnoloxía e o Ministerio de Educación, Cultura e Deporte, coa colaboración de 16 Campus de Excelencia Internacional e Rexional e o apoio de Obra Social "A Caixa", poñen en marcha a 6ª edición do programa Campus Científicos de Verán (CCV), dirixido a 1.920 estudantes de 4º de ESO e 1º de Bacharelato.
Luns, 2 Marzo, 2015 - 02:28

Durante sete días os participantes en CCV 2015 estarán en contacto coa investigación científica, participando nun proxecto de achegamento científico especialmente deseñado para eles por profesores de Universidade e de Ensino Secundario. O programa completarase con actividades de ocio científico-cultural (conferencias, visitas a museos e centros de ciencia...) e deportivas.

Prazo para a presentación de solicitudes: dende o 26 de febreiro ata o día 20 de marzo de 2015.

Máis información con todos os detalles do programa no seguinte enderezo:  http://www.campuscientificos.es

En caso de dúbida, contactar con informacion@campuscientificos.es

Imatxina XI Edición (Alumnado de 1º da ESO)

O proceso foi intenso e o traballo duro pero a recompensa nos agradou a todos e todas.

O alumnado de 1º de ESO -nas clases de Proxecto Interdisciplinar e de Matemáticas- estiveron a montar a parte da Esponxa de Menger que levariamos á Fundación Barrie de Vigo para, xunto coas demais aportacións dos outros centros participantes, chegar a formar un 4º nivel.

E conseguímolo!

Ademais poidemos xogar coas Matemáticas grazas aos obradoiros que nos tiñan preparado na Fundación.

Aquí a proba:

1º nivel -               2º nivel  -             3º nivel (unha cara)

BEN FEITO!!

Entroido 2015

Entroido

ENTROIDO 2015

• Os alumnos/as poderán disfrazarse nas aulas a partir do segundo recreo e despois poderán baixar ao patio ou ao pavillón, no caso de que chova.

• Os alumnos/as de 4º da ESO poñerán á venda comida caseira do entrooido para sufragar a excursión. Tamén a partir do 2º recreo.

• Haberá unha charanga de alumnos/as amenizando.

• Está pendente se vai haber concurso de comparsas.

Horario Venres 19

Actividades fin de trimestre

8:45- 11:30- Clases normales

11:30- 14:00- Actividades deportivas no pavillón

14:00- Entrega de notas

Charlas sobre Abalar Móbil

Informámoslle de que o luns 3 de novembro haberá unhas charlas no Instituto para a presentación da aplicación de teléfono móbil AbalarMóbil, deseñada pola Consellería de Educación.

Efectuará a presentación Xosé Manuel Iglesias Diz, asesor do programa Abalar.

Esta aplicación descárgase desde Play Store (Android) e Apple Store (IOS), e permite acceder a información escolar dos seus fillos desde o teléfono móbil.

O horario das charlas é o seguinte:

Pais de

BACHARELATO