Lexislación Bolsas e axudas Calendario escolar Impresos profesorado

11:30- 14:00- Actividades deportivas no pavillón

14:00- Entrega de notas

Charlas sobre Abalar Móbil

Informámoslle de que o luns 3 de novembro haberá unhas charlas no Instituto para a presentación da aplicación de teléfono móbil AbalarMóbil, deseñada pola Consellería de Educación.

Efectuará a presentación Xosé Manuel Iglesias Diz, asesor do programa Abalar.

Esta aplicación descárgase desde Play Store (Android) e Apple Store (IOS), e permite acceder a información escolar dos seus fillos desde o teléfono móbil.

O horario das charlas é o seguinte:

Pais de

BACHARELATO

3º / 4º ESO

1º/ 2º ESO

Visita a Amsterdam

Amsterdam 1

Amsterdam 2
Amsterdam 3

Podes descargar as imaxes dende a nosa Galería

Requisitos de renda e patrimonio familiar e as contías das bolsas e axudas ao estudo para o curso 2014-2015. MEC - BOE 14 xuño 2014

O Ministerio de Educación publica no BOE do 14 de xuño de 2014 os requisitos de renda e patrimonio familiar e as contías das bolsas e axudas ao estudo para o curso 2014-2015, tanto para ensinanzas non universitarias como para ensinanzas universitarias.

BOE 14 DE XUÑO DE 2014

Publicacións da Xunta sobre temas de orientación laboral e profesional.

A Xunta de Galicia, a través da Consellería de Traballo e Benestar, a Dirección Xeral de Emprego e Formación e o Instituto Galego das Cualificacións ven de publicar o seguinte texto que pode ser do voso interese no tocante ás eleccións formativas e, tamén, profesionais:

Análise das profesións reguladas e as súas posibles vinculacións cos certificados de profesionalidade das distintas familias formativas. Actualización maio 2014

Fichas do mercado laboral galego

Ponte nas ondas: Vinte anos ... vinte pontes

O IES San Paio participa nestas xornadas!

Entrevista ao escritor Luandino Vieira pelos alunos de 4º ESO

PONTE...NAS ONDAS! é unha experiencia educativa que se vén desenvolvendo desde o ano 1995 grazas á cooperación entre escolas de primaria e secundaria de Galicia ( España ) e do norte de Portugal, coa participación de centros educativos doutros países.

Trátase dunha xornada que se iniciou coa emisión de 12 horas de programación radiofónica realizadas integramente por alumnos galegos e portugueses. Xa desde o ano 2003 chegou ás 24 horas de emisión con programas producidos por máis de 50 centros educativos. Estudantes de primaria, secundaria e ( desde a IX edición ) da Universidade, emiten programas de radio ( nas últimas edicións tamén de televisión por Internet ) elaborados por eles mesmos, en directo e en formatos moi diversos: concursos, variedades, música, entrevistas, conexións en directo entre diferentes estudos, etc. Aínda que o galego e o portugués son as linguas comúns da emisión, coa participaición de centros de Arxentina, Cuba, Chile e Colombia, o castelán tamén se incorporou á experiencia. Durante a xornada de comunicación os nenos e nenas dos todos os países participantes seguen a programación e participan activamente nela.

Rúa Alcalde Casal Aboy nº 11

TUI 36700   Tlf: 986600319