Lexislación Bolsas e axudas Calendario escolar Impresos profesorado

Impresos alumnado

Novo nº de teléfono do IES San Paio: 886110762

II Concurso Xuvenil de Microrrelatos: Amnistía Internacional

Nerea Gómez González, alumna de 2º BAC D, resultou gañadora do premio do xurado e do premio ao relato máis votado nas redes, no II Concurso de Microrrelatos Xuvenil convocado pola Rede de Escolas de Amnistía Internacional Vigo. A entrega de premios, que contou coa presenza da politóloga e activista cultural sirio-galega Nour Al-Hussen Villa e a do escritor Francisco Castro Veloso, tivo lugar o pasado 31 de Marzo na sede de Afundación, en Vigo.

PARABÉNS NEREA!

Gañadora

Entrega premios

RELATO GAÑADOR

Hijos de la tierra,
de la misma madre que os imponéis barreras,
que os separáis,
que muchas veces os menospreciáis.
Hijos que matan con vayas y balas, que arrestan personas y dignidades.
Hijos que decís quereros mientras odiáis.
Niños de mamá que rompéis sueños, familias y vidas. Que no sabéis ver la desesperación en los ojos.
Podréis seguir levantando todos los muros que queráis,
pero recordad que habéis decepcionado a mamá.
Quizá hablar de fronteras se nos quede demasiado grande
cuando no sabemos comportarnos ni con el de la puerta de enfrente.
Criados en sociedades individualistas que nos enseñan que nuestro ombligo es lo primero.
Malditos súbditos de la realidad que acecha al mundo.
Malditos que ni entre vosotros os ayudáis.
Malditos dando lecciones de moral en las que vosotros falláis.
Mirad a los ojos a esas familias, a esos niños, a esos padres desesperados. A esos perseguidos por defender una idea digna, a esos que huyen de la miseria, a esos que sólo quieren huir del mundo que vosotros no conocéis.
Miradlos, miradlos a todos a los ojos y decidles que no pasarán.
Cerrad vuestras puertas con llave, no vaya a ser que os entre un pedazo de humanidad.

Nerea Gómez González

2º BAC D

Cartel concurso

A campaña a favor dos refuxiados que Amnistía Internacional está a levar a cabo nos centros da Rede de Escolas presta o título ao concurso, dirixido a alumnos de Institutos de Ensino Secundario da provincia de Pontevedra: “Primeiro as persoas, logo as fronteiras”. O obxectivo é concienciar ao alumnado da necesidade da súa implicación na defensa dos Dereitos Humanos e convidalos a reflexionar sobre a crecente crise de refuxiados que o mundo está a vivir nos últimos anos.

DÍA DO LIBRO COS CATIVOS

Malia que tiñamos preparado ao alumnado para participar na celebración do Día Internacional do Libro co resto dos centros educativos da localidade no tradicional TUI LE o tempo ameazou chuvia.

Pero non podiamos deixar pasar este día sen contar algún conto polo que dous grupos de 1ºESO foron facer unha contada aos cativos da Galiña Azul.

Foi unha bonita experiencia para os nosos rapaces e rapazas ter un público tan entregado e, como non podía ser doutro xeito, elas e eles tamén estiveron á altura e o fixeron marabillosamente ben.

Parabéns e FELIZ DÍA DO LIBRO.

Aviso

Lembramos ás familias o próximo remate, o día 28 de abril, do prazo de solicitudes de axudas para a realización de actividades de formación en linguas estranxeiras no ano 2016, destinadas ao alumnado dos centros docentes sostidos con fondos públicos (convocadas pola Orde do 14 de marzo de 2016, DOG do 28 de marzo).

Toda a información aquí    e en   Axudasle

Axudas para a realización de actividades de formación en linguas extranxeiras 2016

AXUDAS PARA A REALIZACIÓN DE ACTIVIDADES DE FORMACIÓN EN LINGUAS ESTRANXEIRAS NO ANO 2016

NOTA INFORMATIVA DO 28 DE MARZO

A Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria convoca 682 prazas para realizar actividades de formación en linguas estranxeiras no ano 2016
Poderá solicitar estas axudas o alumnado de centros sostidos con fondos públicos da Comunidade Autónoma de Galicia dos cursos que aparecen na seguinte táboa.

- Lémbrase a necesidade de achegar, xunto coa documentación, a fotocopia de todas as páxinas cubertas do libro de familia ou, de non dispor deste, da documentación que xustifique o número total de membros da unidade familiar.
- Para as personas que non empreguen a aplicación (que obrigará a cubrir esta información), indícase a importancia de facilitar, alomenos, un teléfono de contacto, procurando cubrir todas informacións indicadas na solicitude en letra lexible.
- No caso de remitir a solicitude vía Correo Postal (o Anexo I debe selarse e datarse por Correos), o enderezo de envío é:
Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria
Dirección Xeral de Educación, Formación Profesional e Innovación Educativa
Edf. Administrativo de San Caetano s/n
15781 – Santiago de Compostela (A Coruña)
 Prazo aberto dende o 29 de marzo ata o 28 de abril (incluído)

Achega das familias (€)

MODALIDADE