Camiñata solidaria

Alumnos do IES Sanxillao participan nunha camiñata solidaria organizada polo departamento de Educación Física en prol de  UNICEF.

Excursión cultural a Ourense e Ribadavia

Alumnos de 1º da ESO do IES Sanxillao visitaron o casco histórico de Ourense e a cidade de Ribadavia.

Viaxe a Madrid

Alumnos do IES Sanxillao en Madrid

Un grupo de estudantes de relixión de 3º eso realizaron unha viaxe cultural a Madrid os dias 22 e 23 de abril , que consistiu  nunha  extensa visita guiada á cidade e tamén á catedral , asi coma ó parque warner bross , resultando moi interesante e tamén divertido.

Ten memoria a auga ?

Ten memoria a auga?

O profesor da USC José Vázquez Tato, Catedrático de Química-Física , impartiu no IES Sanxillao aos alumnos de BAC, unha charla que leva por título: Ten memoria a auga?

Actividade por Vilalba e contorna

Alumnos de 1º de BAC do Sanxillao estiveron de visita a semana pasada por Vilalba.

Despois de coñecer o museo Arqueolóxico, visitaron unha medoña , un castro e un menhir.

V Concurso Lucus Intercentros

Alumnos do Sanxillao , participaron no V Concurso lucus Intercentros celebrado o pasado venres día 15 de abril, no IES Muralla Romana.

O equipo do Sanxillao estaba conformado por alumnos 1º de BAC

De esquerda a dereita:
Antía Hierro Ferreiro( suplente) ,César Díaz Parga´,Aarón Rivas Terrón,Verónica Vígara Sainz de la Maza

Alumnos Erasmus

Jorge Anllo Rivera e Raquel María del Valle Cruz, alumnos do ciclo superior de servizos de restauración remataron as prácticas da FCT con Erasmus na cidade Praga no hotel Barceló Praha.