Ten memoria a auga ?

Ten memoria a auga?

O profesor da USC José Vázquez Tato, Catedrático de Química-Física , impartiu no IES Sanxillao aos alumnos de BAC, unha charla que leva por título: Ten memoria a auga?

Actividade por Vilalba e contorna

Alumnos de 1º de BAC do Sanxillao estiveron de visita a semana pasada por Vilalba.

Despois de coñecer o museo Arqueolóxico, visitaron unha medoña , un castro e un menhir.

V Concurso Lucus Intercentros

Alumnos do Sanxillao , participaron no V Concurso lucus Intercentros celebrado o pasado venres día 15 de abril, no IES Muralla Romana.

O equipo do Sanxillao estaba conformado por alumnos 1º de BAC

De esquerda a dereita:
Antía Hierro Ferreiro( suplente) ,César Díaz Parga´,Aarón Rivas Terrón,Verónica Vígara Sainz de la Maza

Alumnos Erasmus

Jorge Anllo Rivera e Raquel María del Valle Cruz, alumnos do ciclo superior de servizos de restauración remataron as prácticas da FCT con Erasmus na cidade Praga no hotel Barceló Praha.

Dia internacional contra o cancer de colon

O IES sanxillao colabora coa asociación contra o cancro de Lugo no día Internacional contra o cancro de colon.

Lista de aperitivos saudables ofrecidos

Viaxe cultural a Valencia e Cuenca

Viaxe cultural a Cuenca e Valencia

Un grupo de alumnos de relixión de 4º de ESO e 1º de BAC  realizaron unha viaxe cultural ás cidades de Cuenca  e Valencia , entre os días 31 de marzo e 4 de abril.
Alí visitaron ambas cidades , asi coma a cidade das artes e das ciencias e o oceanográfico,