Paseo guiado por Lugo

O alumnado de 1º do ciclo superior de Guía, información e asistencia turísticas continua coa sua aprendizaxe antes de marchar de vacacións de Nadal.
Nesta ocasión, visitaron na propia cidade o Museo provincial, onde nos fixo de guía Simón, quen nos explicou moitas cousas interesantes tanto do propio edificio que alberga o Museo, coma de diferentes obxectos que alí se exponen.
Para rematar a xornada, fixemos un paseo guiado por Lugo con Guido Guía, quen nos contou moitas curiosidades sobre a cidade.

Álbum: Hostalaría -> Paseo guiado por Lugo 2023

Ourense Termal

O alumnado do CS de Guías Asistencia e Información Turística participou nunha xornada  de formación a través da  aula de emprendemento: Visita a Ourense Termal. Novedades no turismo termal para abrir novos  camiños empresariais.

click nas imaxes

Feira de turismo interior INTUR

O alumnado de 1º e 2º do ciclo superrior de FP de Guías, Asistencia e Información Turística asistiron á feira de turismo interior INTUR de Valladolid. Visitaron a cidade cun itinerario guiado e a oficina de turismo, onde poideron ver o funcionamento e as actividades da mesma.

Álbum: Ciclo de Guía, Información e Asistencia Turísticas. -> Feira de turismo interior INTUR

Campionato bianual Galicia Skills

A pasada semana celebrouse o Campionato bianual Galicia Skills de Formación Profesional 2023, que contou coa presenza de 186 participantes de 84 centros educativos de Galicia que imparten ensinanzas de Formación Profesional, o noso centro estivo representado pola alumno David Nadela López que cursa 2º do Ciclo de grado medio de Panadaría Pastalaría, asesorado polo seu profesor titor José Luis Álvarez Bouso, no vídeo que se presenta recóllense algúns momentos da súa magnífica actuación

click nas imaxes

FITUR 2023

Visita a FITUR do ciclo de Guía, información e asistencia turísticas.A nosa primeira promoción de estudiantes acudiu ó stand de Galicia na feira, onde encontramos á alcaldesa de Lugo, que nos atendeu moi amablemente. Os alumnos tamén poideron coñecer a historia da cidade de Madrid a través de varias vistas guiadas.

Álbum: Ciclo de Guía, Información e Asistencia Turísticas. -> FITUR 2023

Feira “Gastronomika" San Sebastián 2021

O alumnado de Ciclos de Hostalaría ven de participar na "feira gastronomika" de San Sebastián

(click na imaxe pata ver máis fotografías)

Álbum: Hostalaría -> Feira "Gastronomika San Sebastián" 2021

Food Truck + Coctelería + DJ

Alumnado de segundo  Ciclo Grao Medio de Cociña e Gastronomía, segundo de Servizos de Restauración coa axuda do alumnado de segundo da FPB de Cociña e restauración participaran hoxe na actividade Food Truck + coctelera en vivo +DJ.

Tamén tivo lugar unha pegada de carteis. Homenaxe ao cociñeiro Anthony Bourdain e o artista urbano Fairey, a cargo do alumnado de Hostalería e de 2º Bac de Artes.

Álbum: Hostalaría -> Food truck + Coctelería en vivo+ DJ. 2019

Seguimos con premios!

Adrian Espiño, alumno do C.S. Dirección de Cociña quedou tercer clasificado no "V Concurso nacional para escuelas de hosteleria Xata Roxa” celebrado no IES Valle de Aller, Asturias, onde presentou o prato: "Costilla de xata roxa en infusión y reducción de Cangas de Narcea con puré de Manzana especiada".

Noraboa!

"Elige tu Pinche"

alumno de 1º de C.S. Dirección de Cociña resultou clasificado para participar no concurso "Elige tu Pinche" que ten lugar en Madrid Fusión , onde terá a ocasión de colaborar e " ter de pinche" a chef galega Lucía Freitas, de A Tafona en Santiago.

Hostelería y Turismo en La Habana

El IES Sanxillao realizó un programa Erasmus KA107 de profesorado en las escuelas de Hostelería y Turismo de La Habana. Continuaremos con estos programas para recibir y enviar profesorado de otros países y así seguir mejorando nuestra oferta formativa.

Álbum: Hostalaría -> Erasmus_Habana 2018/19

.

Charla dos exalumnos  do IES Sanxillao do ciclo Superior de Servizos Jorge e Raquel sobre a experiencia Erasmus KA103 en Praga.

Instituto Guido Galli de Bérgamo

Visita del Sanxillao al Instituto Guido Galli de Bérgamo (Italia) dentro del Programa Erasmus KA103. Damos las gracias a toda la plantilla por su calurosa acogida. Esperamos encontrarnos pronto una vez más.

Álbum: Hostalaría -> Instituto Guido Galli de Bérgamo

Campionato de coctelería inter escolas "Get Started ".

O Alumno Alberto Castedo 2º clasificado no campionato de coctelería inter escolas "Get Started ".

Xornadas de promoción dos produtos do mar

O pasado martes 19 de decembro realizamos unha demostración de cociña con produtos do mar, dentro das Xornadas de promoción dos produtos do mar que fai a Xunta de Galicia. A demostración realizouna o reputado chef Flavio Morganti, que elaborou varios pratos con mexillóns, ameixas e luriñas. Asistiu o alumnado de 2º de Cociña e Gastronomía e 1º de Dirección de Cociña.

Álbum: Hostalaría -> Xornadas de promoción dos produtos do mar