Complementarias

CONTRA A VIOLENCIA DE XÉNERO

25/11/2016 15:00
Europe/Madrid

Co motivo do día da Violencia de Xénero, dende o centro fixemos unha acción na que participaron alumnos de case todos os niveis educativos. Consistente na realización dun "mannequin  challenge" onde representamos as diferentes situacións que xeran conflicto entre as persoas e a súa posible solución.

ACTIVIDADES CURSO 2016-2017

50 alumnos de 2º de ESO,  grupos B e C visitaron xunto co profesorado de Física e Química o Parque experimental eólico de SOTAVENTO en Xermade.

O vindeiro 3 de novembro repetirase a visita, co alumnado de 3º de ESO, A e B e 2º de ESO A.

Camiñata solidaria

Alumnos do IES Sanxillao participan nunha camiñata solidaria organizada polo departamento de Educación Física en prol de  UNICEF.

Dia internacional contra o cancer de colon

O IES sanxillao colabora coa asociación contra o cancro de Lugo no día Internacional contra o cancro de colon.

Lista de aperitivos saudables ofrecidos

Charla de Ángel Carracedo

Charla de Ángel Carracedo  en el IES Sanxillao.

Ángel Carracedo es catedrático de medicina legal en la Facultad de medicina en Santiago,Director del Instituto de Medicina Legal y de la Fundación Gallega de Medicina Genómica, Vicepresidente de la Academia Internacional de medicina legal.
Pionero en la utilización de nuevas tecnologías para la identificación forense, por esto es requerido Nacional e internacionalmente para identificar restos humanos en casos como el 11 de septiembre o el 11 de marzo en España. Es un reconocido investigador en otros campos también, en farmacogenética, oncología clínica, enfermedades raras o neurogenetica.
Ha publicado libros y artículos en las mejores revistas científicas. Ha recibido numerosos premios.
Es un gran comunicador y esto lo demuestra amenudo en las distintas charlas que imparte en los centros de enseñanza, nosotros tuvimos la suerte de contar con su presencia el día 5 de abril. El salón de actos se llenó y los alumnos se quedaron mucho tiempo después de terminar la charla haciendo numerosas preguntas a las que contestó de forma exhaustiva y muy didáctica. Gracias Doctor! Fue un honor para el centro contar con su presencia y principalmente para el Departamento de Biología.

Céilingh :Baile escoces

Céilingh : Baile escoces no IES Sanxillao