Convocatoria do VII Certame de Fotografía Matemática

Un ano máis, o Departamento de Matemáticas do IES Gonzalo Torrente Ballester  convoca o concurso de fotografía matemática coa intención de que o alumnado aprecie ata que punto están presentes as Matemáticas na vida cotiá, ao tempo que se contribúe a que os estudantes desenvolvan a súa creatividade e competencia artística.

A temática desta convocatoria é "Xeometría ao teu Arredor", de xeito que todas as fotografías presentadas (un máximo de 2 por alumno participante) deberán levar un título no que se amose a relación existente entre a correspondente imaxe e o tema do certame.

Este concurso vai dirixido a todos os alumnos e alumnas do noso centro. Para participar e achegar as fotografías soamente haberá que encher o formulario cuxa ligazón aparece máis abaixo, accedendo a el coa dirección de correo electrónico que cada alumno do centro posúe no dominio do Instituto, @torrenteballester-edu.es. É precisamente neste formulario onde cada participante indicará os datos requiridos (categoría, grupo, nome e apelidos), xunto co/s título/s da/s fotografía/s que decida enviar.

Consideraranse 3 categorías de participación (1º ESO - 2º ESO, 3º ESO - 4º ESO e BAC - CF) e en cada unha delas serán concedidos un 1º premio de 40€ e un 2º premio de 25€. Ademais, haberá tamén outro premio de 40€ para a fotografía máis popular, a cal será elixida por votación de todo o profesorado e alumnado do centro mediante unha enquisa que se habilitará na Aula Virtual.

O prazo para encher o formulario e participar no concurso vai do 12 de Abril ao 30 de Abril de 2021.

Para máis información consulta as bases completas do certame na ligazón que vén a continuación.

BASES DO CONCURSO DE FOTOGRAFÍA MATEMÁTICA 2020/2021

FORMULARIO PARA PARTICIPAR NO CONCURSO DE FOTOGRAFÍA MATEMÁTICA 2020/2021