"A min a literatura ninguén ma ensinou. Descubrina unha vez como na póla dun bidueiro o espíritu do bosque arrandeándose e rindo." Gonzalo Torrente Ballester

Listaxes de Admitidos e Existencia de Libros para o Fondo Solidario de Libros de Texto

Xa está á vosa disposición a Listaxe Provisional de Admitidos no Fondo Solidario de Libros de Texto , premendo aquí, a podedes  ver e descargar.

Por outra banda, se premedes aquí, poderedes  ver e descargar  as Existencias de Libros do devandito Fondo solidario dispoñibles no Instituto.

ATENCIÓN: A lista de ADMITIDOS é PROVISIONAL e, por problemas do programa informático, non se actualizará ata SETEMBRO. Os erros que podades ver nos documentos publicados, xa están emendados e non é necesario que pasedes polo centro ata SETEMBRO.

Calendarios Probas Extraordinarias - Setembro 2015

Se premedes nestas imaxes dos calendarios, poderedes descargar e imprimir cada unha delas.

Proceso de contratación do servizo de xestión e explotación da cafetería do instituto

Para dar cumprimento á INSTRUCIÓN 4/2015 de 1 de xuño de 2015, para a contratación do servizo de xestión e explotación da cafetería en centros docentes non universitarios dependentes da consellería, ábrese un prazo para que calquera persoa física ou xurídica, con capacidade de obrar, poida presentar as ofertas oportunas.

O procedemento a seguir, as condicións esixidas e os criterios para a valoración das ofertas veñen reguladas na citada orde.

Prazo de presentación das ofertas: DO 22 DE XUÑO Ó 10 DE XULLO DE 2015.

Lugar de presentación: OFICINA ADMINISTRATIVA DO IES GONZALO TORRENT BALLESTER

Datos de contacto:
IES GONZALO TORRENTE BALLESTER. Rúa Herminia Fariña, s/n – Pontevedra
Tlfo. 986 863 612
Correo electrónico:  ies.torrente.ballester@edu.xunta.es
Páxina web: http://www.edu.xunta.es/centros/iestorrenteballester/

Para máis INFORMACIÓN, pódense consultar, facendo clic enriba deles, os arquivos que se achegan a continuación:

Libros de texto para o curso 2015-2016

Facendo clic nos enlaces que tedes máis abaixo poderedes acceder ós libros de texto de cada curso para o ano académico 2015-2016. Fixádevos ben en que nalgunhas materias non se usará libro de texto, en que noutras haberá que agardar ata os primeiros días de clase para mercalo e en que noutras quizais volo poida prestar o centro.

1º ESO        2º ESO        3º ESO        4º ESO        1º BACH.        2º BACH.

Obradoiro de prensa - A voz do Quinto

O pasado venres día 19 tivemos a ocasión de presentar no Salón de Actos do instituto "A voz do Quinto", o xornal solidario resultante do obradoiro de prensa que este curso organizamos no centro. A el asistiron sete alumnos/as, aínda que inicialmente eran trece, e tiveron a ocasión de aprender cuestións relacionadas co xénero xornalístico e coa educación en valores e para o desenvolvemento. Como monitora desta actividade actuou Carmen Novas, responsable de comunicación para o desenvolvemento de AGARESO (Asociación Galega de Reporteiros Solidarios), organización que xunto con Asemblea de Cooperación pola Paz leva xa varios cursos colaborando co noso centro. "A voz do Quinto" é un pequeno xornal cuxa intención é a de promover valores solidarios e concienciar fronte ás inxustizas. Esta edición inclúe artigos sobre igualdade entre homes e mulleres, a protección animal e ambiental, o comercio xusto, o desenvolvemento dos países do Sur... Os que queirades ler a versión completa do xornal, podedes facelo a través desta ligazón.

Matrícula en 2º de Bacharelato para o curso 2015-2016

Despois da reunión mantida no centro o xoves 18 de xuño sobre a matrícula en 2º de Bacharelato para o curso 2015-2016 e das peticións recibidas de varias familias, achegámoslles a través desta publicación a presentación que se lles amosou na xuntanza. Poderán descargala facendo clic sobre este enlace.

A memoria das mulleres

Os alumnos de 3º de ESO participaron este curso, baixo a coordinación da profesora Cristina Corral do Departamento de Lingua Castelá, no programa A memoria das mulleres. É esta unha iniciativa promovida polo Concello de Pontevedra, en concreto pola área de Patrimonio Cultural, coa que se pretende crear un fondo documental, gráfico e audiovisual da historia das mulleres en Pontevedra. Os nosos alumnos recolleron información e fotografías das mulleres de maior idade da súa familia e da súa contorna, material co cal elaboraron unha exposición no centro e que foi remitido posteriormente ás persoas responsables do proxecto no Concello de Pontevedra. Facendo clic neste enlace poderase ver un vídeo sobre o traballo realizado. Ademais, incluímos nesta publicación o blog onde están colgadas todas as entrevistas realizadas (http://mulleresmatriarcas.blogspot.com.es/) e
o enderezo da páxina de Facebook do programa A memoria das mulleres (https://www.facebook.com/amemoriadasmulleres).

Representacións teatrais

Dentro da mostra de teatro organizada con motivo do "Ben veñas, maio", dous grupos de teatro do noso instituto van representar cadansúa obra. As actuacións terán lugar o vindeiro xoves 7 de maio. Por unha banda, ás 12.30 horas todos os alumnos de 1º C de ESO, dirixidos pola súa titora Sara Valenzuela, representarán a obra O Entroido, unha adaptación dun texto de Manuel Lourenzo. Por outra banda, ás 18.00 horas o grupo "Os autorizados", formado por alumnos de diferentes cursos, representará a obra Comedia bífida, de Manuel Núñez Singala. "Os autorizados" son: Adrián López, Alexandre Balea, Celia Martínez, Cristina Rodríguez, Daniel Veiga, Esteban Carballude, Joaquín Méndez, Lucía González, Nara Mahou, Noemia Veiga e Julien F. Courcier (director do grupo). As funcións serán no Teatro Principal de Pontevedra e dende o equipo directivo convidamos a todos os membros da nosa comunidade educativa a asistir a estas actividades.