"A min a literatura ninguén ma ensinou. Descubrina unha vez como na póla dun bidueiro o espíritu do bosque arrandeándose e rindo." Gonzalo Torrente Ballester

2ª CONVOCATORIA DAS AXUDAS PARA A ADQUISICIÓN DE MATERIAL ESCOLAR

PARA O ALUMNADO QUE NON PUIDESE ACOLLERSE ÁS AXUDAS DA 1ª CONVOCATORIA, E, PARA TODO AQUEL QUE, TÉNDOA SOLICITADO, RESULTASE EXCLUÍDO POR UNHA CAUSA ENMENDABLE, QUEDA ABERTO UN NOVO PRAZO DE PRESENTACIÓN DE SOLICITUDES DE 11-11-2015 A 21-11-2015. ENTÉNDASE BEN QUE ESTAS AXUDAS SON SÓ PARA OS QUE NON A CONSEGUIRAN NA 1º CONVOCATORIA.

Presentación do alumnado

O vindeiro martes 15 de setembro terá lugar, no salón de actos, a presentación do alumnado. As quendas son as seguintes:

•   Ciclos formativos:   ás   12:00
  •   2º Bacharelato:      ás   12:15
  •   1º Bacharelato:      ás   12:30
  •   3º e 4º da ESO:     ás   12:45
  •   2º da ESO:            ás   13:00
  •   1º da ESO:            ás   13:15

Listaxes de Admitidos e Existencia de Libros para o Fondo Solidario de Libros de Texto

Xa está á vosa disposición a Listaxe Provisional de Admitidos no Fondo Solidario de Libros de Texto , premendo aquí, a podedes  ver e descargar.

Por outra banda, se premedes aquí, poderedes  ver e descargar  as Existencias de Libros do devandito Fondo solidario dispoñibles no Instituto.

ATENCIÓN: A lista de ADMITIDOS é PROVISIONAL e, por problemas do programa informático, non se actualizará ata SETEMBRO. Os erros que podades ver nos documentos publicados, xa están emendados e non é necesario que pasedes polo centro ata SETEMBRO.

Calendarios Probas Extraordinarias - Setembro 2015

Se premedes nestas imaxes dos calendarios, poderedes descargar e imprimir cada unha delas.

Proceso de contratación do servizo de xestión e explotación da cafetería do instituto

Para dar cumprimento á INSTRUCIÓN 4/2015 de 1 de xuño de 2015, para a contratación do servizo de xestión e explotación da cafetería en centros docentes non universitarios dependentes da consellería, ábrese un prazo para que calquera persoa física ou xurídica, con capacidade de obrar, poida presentar as ofertas oportunas.

O procedemento a seguir, as condicións esixidas e os criterios para a valoración das ofertas veñen reguladas na citada orde.

Prazo de presentación das ofertas: DO 22 DE XUÑO Ó 10 DE XULLO DE 2015.

Lugar de presentación: OFICINA ADMINISTRATIVA DO IES GONZALO TORRENT BALLESTER

Datos de contacto:
IES GONZALO TORRENTE BALLESTER. Rúa Herminia Fariña, s/n – Pontevedra
Tlfo. 986 863 612
Correo electrónico:  ies.torrente.ballester@edu.xunta.es
Páxina web: http://www.edu.xunta.es/centros/iestorrenteballester/

Para máis INFORMACIÓN, pódense consultar, facendo clic enriba deles, os arquivos que se achegan a continuación:

Libros de texto para o curso 2015-2016

Facendo clic nos enlaces que tedes máis abaixo poderedes acceder ós libros de texto de cada curso para o ano académico 2015-2016. Fixádevos ben en que nalgunhas materias non se usará libro de texto, en que noutras haberá que agardar ata os primeiros días de clase para mercalo e en que noutras quizais volo poida prestar o centro.

1º ESO        2º ESO        3º ESO        4º ESO        1º BACH.        2º BACH.

Obradoiro de prensa - A voz do Quinto

O pasado venres día 19 tivemos a ocasión de presentar no Salón de Actos do instituto "A voz do Quinto", o xornal solidario resultante do obradoiro de prensa que este curso organizamos no centro. A el asistiron sete alumnos/as, aínda que inicialmente eran trece, e tiveron a ocasión de aprender cuestións relacionadas co xénero xornalístico e coa educación en valores e para o desenvolvemento. Como monitora desta actividade actuou Carmen Novas, responsable de comunicación para o desenvolvemento de AGARESO (Asociación Galega de Reporteiros Solidarios), organización que xunto con Asemblea de Cooperación pola Paz leva xa varios cursos colaborando co noso centro. "A voz do Quinto" é un pequeno xornal cuxa intención é a de promover valores solidarios e concienciar fronte ás inxustizas. Esta edición inclúe artigos sobre igualdade entre homes e mulleres, a protección animal e ambiental, o comercio xusto, o desenvolvemento dos países do Sur... Os que queirades ler a versión completa do xornal, podedes facelo a través desta ligazón.

Matrícula en 2º de Bacharelato para o curso 2015-2016

Despois da reunión mantida no centro o xoves 18 de xuño sobre a matrícula en 2º de Bacharelato para o curso 2015-2016 e das peticións recibidas de varias familias, achegámoslles a través desta publicación a presentación que se lles amosou na xuntanza. Poderán descargala facendo clic sobre este enlace.