Inicio das clases - Curso 2014-2015

Ó abeiro do artigo 5.2 da Orde do 13 de xuño de 2014 pola que se aproba o calendario escolar para o curso 2014-2015 comunícase que a impartición efectiva das clases comezará o día 15 de setembro de 2014 na ESO, no Bacharelato e na Formación Profesional. Para calquera outra consulta que se desexe realizar en relación co inicio do curso, poden poñerse en contacto co centro.

EXAMES DE SETEMBRO 2014

Achégase a través deste enlance o calendario de exames de setembro de 2014, no que se especifican as horas e datas en que terán lugar os exames das distintas materias.

Libros de texto para o curso 2014-2015

Facendo clic nos enlaces que tedes máis abaixo poderedes acceder ós libros de texto de cada curso para o ano académico 2014-2015. Lembrade que, se a carón dos datos dun libro atopades un asterisco (*), debedes agardar ata o comezo do curso e falar co profesor da materia para saber se houbo algún cambio de última hora ou se volo pode prestar o centro. Ademais, fixádevos ben en que nalgunhas materias non se usará libro de texto e en que noutras haberá que agardar ata os primeiros días de clase para mercalo.

1º ESO        2º ESO        3º ESO        4º ESO        1º BACH.        2º BACH.

Premios extraordinarios de Bacharelato

No DOG do venres 20 de xuño saíu publicada a Orde pola se convocan os premios extraordinarios de Bacharelato correspondentes ó curso 2013-2014. A través das seguintes ligazóns pódese consultar toda a información relativa a estes premios: convocatoria e formulario de solicitude.

Becas do MECD (niveis de renda e contía)

Recentemente saíu publicado no BOE o Real Decreto do Ministerio de Educación, Cultura e Deporte polo cal se establecen os niveis de renda e patrimonio familiar e a contía das becas e axudas ó estudo para o curso 2014-2015. A información está dispoñible a través do seguinte enlace.

Prazas de residencia para estudos postobrigatorios non universitarios

No DOG do luns 16 de xuño publicouse a orde pola que se convocan prazas de residencia nos centros residenciais docentes da Coruña, Ourense e Vigo para realizar estudos postobrigatorios non universitarios no curso académico 2014-2015. Facendo clic neste enlace pódese acceder á orde da convocatoria.

Xornada de acollemento (Ciclos Formativos)

Con motivo da convocatoria de probas libres para obter títulos de Ciclos Formativos, o instituto convoca unha xornada de acollemento para os alumnos que teñan pensado optar ás titulacións impartidas no noso centro. A citada xornada terá lugar o venres 6 de xuño ás 12.30 horas no Departamento de Edificación e Obra Civil.

Concurso de creación de carteis sobre a prevención de condutas aditivas

Lucía González Arias, alumna matriculada no noso instituto en 2º curso de ESO, gañou o primeiro premio no concurso de deseño de carteis para a prevención de condutas aditivas. Esta actividade foi convocada pola Concellaría de Benestar Social de Pontevedra. Dende o equipo directivo do centro queremos expresarlles a Lucía e á súa familia os nosos parabéns. Achegamos a esta publicación o debuxo gañador do premio.

Auxudas para a FCT

Xúntase a través deste enlace a orde pola que se convocan as axudas da Xunta de Galicia para aqueles alumnos de Ciclos Formativos que están a realizar a FCT.

Probas de acceso a ciclos de grao superior - Lugares e sedes

Publicouse na sección de Formación Profesional da páxina da Xunta de Galicia a relación de lugares e sedes onde se desenvolverán as probas de acceso ós ciclos formativos de grao superior. Esta información poderase consultar a través do seguinte enlace web: http://www.edu.xunta.es/fp/node/12155.

Ademais, na páxina principal de Formación Profesional (http://www.edu.xunta.es/fp/) está dispoñible toda a información relativa á admisión nos ciclos medios e superiores, polo que é conveniente que os interesados neles a consultedes con frecuencia.

Por último, deixámosvos nesta ligazón un calendario no que se resumen as datas máis salientables en relación con este proceso.