Material escolar para familias en situación precaria

Dende a FANPA de Pontevedra comunícannos que este curso, grazas a un acordo de colaboración coa Fundación La Caixa, poderán repartir un número limitado de lotes de material escolar para repartir entre o alumnado de educación infantil, primaria e secundaria dos centros públicos que pertenzan ás ANPA federadas. Toda a información relacionada con esta convocatoria poderá ser consultada a través do seguinte enlace web:

Axudas para alumnado con necesidades específicas de apoio educativo

Facendo clic neste enlace poderase acceder á información relacionada coa convocatoria de axudas para alumnado con necesidades específicas de apoio educativo para o curso académico 2014-2015.

Premios extraordinarios de Bacharelato

No DOG do venres 20 de xuño saíu publicada a Orde pola se convocan os premios extraordinarios de Bacharelato correspondentes ó curso 2013-2014. A través das seguintes ligazóns pódese consultar toda a información relativa a estes premios: convocatoria e formulario de solicitude.

Becas do MECD (niveis de renda e contía)

Recentemente saíu publicado no BOE o Real Decreto do Ministerio de Educación, Cultura e Deporte polo cal se establecen os niveis de renda e patrimonio familiar e a contía das becas e axudas ó estudo para o curso 2014-2015. A información está dispoñible a través do seguinte enlace.

Prazas de residencia para estudos postobrigatorios non universitarios

No DOG do luns 16 de xuño publicouse a orde pola que se convocan prazas de residencia nos centros residenciais docentes da Coruña, Ourense e Vigo para realizar estudos postobrigatorios non universitarios no curso académico 2014-2015. Facendo clic neste enlace pódese acceder á orde da convocatoria.

Xornada de acollemento (Ciclos Formativos)

Con motivo da convocatoria de probas libres para obter títulos de Ciclos Formativos, o instituto convoca unha xornada de acollemento para os alumnos que teñan pensado optar ás titulacións impartidas no noso centro. A citada xornada terá lugar o venres 6 de xuño ás 12.30 horas no Departamento de Edificación e Obra Civil.

Concurso de creación de carteis sobre a prevención de condutas aditivas

Lucía González Arias, alumna matriculada no noso instituto en 2º curso de ESO, gañou o primeiro premio no concurso de deseño de carteis para a prevención de condutas aditivas. Esta actividade foi convocada pola Concellaría de Benestar Social de Pontevedra. Dende o equipo directivo do centro queremos expresarlles a Lucía e á súa familia os nosos parabéns. Achegamos a esta publicación o debuxo gañador do premio.

Auxudas para a FCT

Xúntase a través deste enlace a orde pola que se convocan as axudas da Xunta de Galicia para aqueles alumnos de Ciclos Formativos que están a realizar a FCT.

Probas de acceso a ciclos de grao superior - Lugares e sedes

Publicouse na sección de Formación Profesional da páxina da Xunta de Galicia a relación de lugares e sedes onde se desenvolverán as probas de acceso ós ciclos formativos de grao superior. Esta información poderase consultar a través do seguinte enlace web: http://www.edu.xunta.es/fp/node/12155.

Ademais, na páxina principal de Formación Profesional (http://www.edu.xunta.es/fp/) está dispoñible toda a información relativa á admisión nos ciclos medios e superiores, polo que é conveniente que os interesados neles a consultedes con frecuencia.

Por último, deixámosvos nesta ligazón un calendario no que se resumen as datas máis salientables en relación con este proceso.

Reunión sobre as PAU e os Ciclos Formativos

O vindeiro luns 28 de abril a partir das 19.30 horas o equipo directivo e a orientadora do centro ofrecerán unha charla no Salón de Actos sobre as probas de acceso á universidade e os Ciclos Formativos (oferta e condicións de acceso). Esta actividade está especialmente dirixida ós alumnos de 2º curso de Bacharelato e de Ciclos Formativos, pero polo interese dos temas que se tratarán convídase a asistir a ela a todos os alumnos e membros das familias que o desexen.