Eleccións ó Consello Escolar

Convocadas as eleccións para a renovación do Consello Escolar, órgano aberto á participación de toda a comunidade educativa do noso centro, o instituto decidiu habilitar este espazo para facer chegar ás persoas interesadas toda a información relativa a este proceso. A continuación irase publicando paulatinamente canta documentación resulte pertinente:

.- Calendario do proceso electoral.

Charlas informativas para familias e profesorado

AS CHARLAS QUEDAN SUSPENDIDAS Ó NON SE TER APUNTADO A ELAS O NÚMERO MÍNIMO REQUERIDO DE PERSOAS.

O equipo directivo do instituto e a ANPA El Pino estamos a organizar para as familias dos alumnos e o profesorado dúas charlas informativas que terán lugar a vindeira semana:

.- Mércores 26 de novembro (de 20.30 a 21.30 horas): charla sobre violencia de xénero e discriminación por razóns

de sexo. Será impartida por membros da Policía Nacional de Pontevedra.

.- Xoves 27 de novembro (de 20.30 a 21.30 horas): charla sobre acoso escolar, que será impartida por un psicólogo

colaborador de Cruz Vermella.

Estas actividades terán lugar no Salón de Actos ou na Aula 27, en función do número de asistentes. Para que ambas charlas se poidan confirmar, é preciso contar cun mínimo de vinte ou vinte e cinco asistentes. Así, aquelas persoas que estean interesadas en participar nestas actividades poderán comunicárnolo a través do enderezo de correo electrónico do instituto: ies.torrente.ballester@edu.xunta.es. O último día para facelo será o luns 24 de novembro.

Presentación do libro "Corazóns e coitelos"

Onte na Casa das Campás a comunidade educativa do noso instituto puido asistir á presentación pública do libro Corazóns e coitelos, unha recompilacón dos mellores relatos presentados polos alumnos do noso centro ós certames literarios que convocamos nos últimos cursos. Foi para nós todo un orgullo poder celebrar este acto, xa que supuxo un chanzo máis na carreira literaria dunha nova fornada de escritores do IES Gonzalo Torrente Ballester. No acto tivemos a oportunidade de contar coa presenza do escritor Pedro Feijoo e do crítico literario Ramón Rozas, a quen lles agradecemos enormemente que nos acompañasen nunha ocasión tan especial para nós. Aquí vos deixamos unha foto do evento. Ademais, seguindo este enlace poderedes ver un vídeo do acto: http://vimeo.com/111724984.

Celebración do Samaín

Para celebrar o Samaín o día 29 de outubro organizamos un concurso de decoración de aulas con motivos relacionados con esta tradición popular. A través do seguinte enlace poderedes ver o vídeo que resume o que foi esta festa no noso centro: http://vimeo.com/110640960

Día da Biblioteca Escolar

Na semana do 27 ó 30 de outubro conmemoramos no instituto o Día da Biblioteca Escolar (24 de outubro), que este ano estaba dedicado á relación entre a literatura e as matemáticas. Con tal ocasión organizamos as seguintes actividades:

.- unha exposición con libros cuxo título e contido se relacionaban coas matemáticas e unha mostra de fragmentos de obras de escritores famosos de temática numérica;

.- un concurso de busca de libros cuxo título incluíse números do 0 ó 9;

.- un concurso de decoración de cabazas con elementos matemáticos.

Deixámosvos aquí o enlace a un vídeo que resume estas actividades: http://vimeo.com/110642595

Asemblea Xeral Ordinaria da ANPA El Pino

Infórmase a todas as familias ás que poida resultar de interese que o vindeiro mércores 29 de outubro ás 20.30 horas terá lugar no Salón de Actos do instituto a reunión da Asemblea Xeral Ordinaria da ANPA El Pino. Dende a súa Xunta Directiva pídennos que lles deamos publicidade á convocatoria e a orde do día, que será a seguinte:

1.- Lectura e aprobación, se procede, da acta anterior.

2.- Balance económico.

3.- Renovación de cargos.

4.- Rogos e preguntas.

Material escolar para familias en situación precaria

Dende a FANPA de Pontevedra comunícannos que este curso, grazas a un acordo de colaboración coa Fundación La Caixa, poderán repartir un número limitado de lotes de material escolar para repartir entre o alumnado de educación infantil, primaria e secundaria dos centros públicos que pertenzan ás ANPA federadas. Toda a información relacionada con esta convocatoria poderá ser consultada a través do seguinte enlace web:

Axudas para alumnado con necesidades específicas de apoio educativo

Facendo clic neste enlace poderase acceder á información relacionada coa convocatoria de axudas para alumnado con necesidades específicas de apoio educativo para o curso académico 2014-2015.

Premios extraordinarios de Bacharelato

No DOG do venres 20 de xuño saíu publicada a Orde pola se convocan os premios extraordinarios de Bacharelato correspondentes ó curso 2013-2014. A través das seguintes ligazóns pódese consultar toda a información relativa a estes premios: convocatoria e formulario de solicitude.

Becas do MECD (niveis de renda e contía)

Recentemente saíu publicado no BOE o Real Decreto do Ministerio de Educación, Cultura e Deporte polo cal se establecen os niveis de renda e patrimonio familiar e a contía das becas e axudas ó estudo para o curso 2014-2015. A información está dispoñible a través do seguinte enlace.