Orientación, Ofertas de traballo, Cursos de formación

PLAN DE ORIENTACIÓN ACADÉMICO-PROFESIONAL (CURSO 2016/2017)

Premendo sobre a imaxe accédese ao Plan de Orientación Académico-Profesional elaborado polo Departamento de Orientación para o presente curso 2016/2017.

Blog do Departamento de Orientación

A través do seguinte enlace poderase acceder ó blog do Departamento de Orientación do centro:

Programacións didácticas

Mediante os seguintes enlaces pódese acceder á programación didáctica do Departamento de Orientación para o curso 2014-2015: Plan de orientación académico-profesional e Programación de Pedagoxía Terapéutica.

Programa ORIENTA

Facendo clic neste enlace poderase consultar o programa ORIENTA, a través do cal se poderá acceder a unha abundante e variada información sobre os itinerarios académicos que se poden seguir en España segundo o nivel de estudos que sea a cursar neste momento.

Becas e axudas para alumnos/as con necesidade específica de apoio educativo

Os alumnos/as que desexen solicitar as axudas para alumnos con necesidade específica de apoio educativo deberán entrar no seguinte enlace

cubrir todo o que lles corresponda, imprimir e levalo ao profesional ao que van. Posteriormente deberán traelo ao centro.

Memoria do Departamento de Orientación. Curso 2015/2016

A memoria do departamento de Orientación pódese consultar premendo no arquivo adxunto.

Matrícula en 2º de Bacharelato para o curso 2015-2016

Despois da reunión mantida no centro o xoves 18 de xuño sobre a matrícula en 2º de Bacharelato para o curso 2015-2016 e das peticións recibidas de varias familias, achegámoslles a través desta publicación a presentación que se lles amosou na xuntanza. Poderán descargala facendo clic sobre este enlace.

Axudas para alumnado con necesidades específicas de apoio educativo

Facendo clic neste enlace poderase acceder á información relacionada coa convocatoria de axudas para alumnado con necesidades específicas de apoio educativo para o curso académico 2014-2015.

Premios extraordinarios de Bacharelato

No DOG do venres 20 de xuño saíu publicada a Orde pola se convocan os premios extraordinarios de Bacharelato correspondentes ó curso 2013-2014. A través das seguintes ligazóns pódese consultar toda a información relativa a estes premios: convocatoria e formulario de solicitude.

Becas do MECD (niveis de renda e contía)

Recentemente saíu publicado no BOE o Real Decreto do Ministerio de Educación, Cultura e Deporte polo cal se establecen os niveis de renda e patrimonio familiar e a contía das becas e axudas ó estudo para o curso 2014-2015. A información está dispoñible a través do seguinte enlace.

Prazas de residencia para estudos postobrigatorios non universitarios

No DOG do luns 16 de xuño publicouse a orde pola que se convocan prazas de residencia nos centros residenciais docentes da Coruña, Ourense e Vigo para realizar estudos postobrigatorios non universitarios no curso académico 2014-2015. Facendo clic neste enlace pódese acceder á orde da convocatoria.

Reunión sobre as PAU e os Ciclos Formativos

O vindeiro luns 28 de abril a partir das 19.30 horas o equipo directivo e a orientadora do centro ofrecerán unha charla no Salón de Actos sobre as probas de acceso á universidade e os Ciclos Formativos (oferta e condicións de acceso). Esta actividade está especialmente dirixida ós alumnos de 2º curso de Bacharelato e de Ciclos Formativos, pero polo interese dos temas que se tratarán convídase a asistir a ela a todos os alumnos e membros das familias que o desexen.

Probas de acceso a ciclos formativos

Facendo clic neste enlace poderedes consultar o calendario segundo o cal se desenvolverá a convocatoria que regula as probas de acceso ós ciclos formativos de grao medio e grao superior. Estas probas terán lugar de acordo coa Orde do 5 de marzo de 2014, accesible a través deste enlace.

Feira do ensino Edugal

Entre os días 26 e 28 de febreiro desenvolverase no recinto feiral de Pontevedra Edugal, o Salón da Oferta e da Formación de Galicia, que nesta ocasión vai pola súa terceira edición. Este evento pretende ser un lugar de encontro entre alumnos, profesionais do ensino, centros de formación e institucións educativas. Con esta iniciativa ofértaselles ós visitantes unha abundante información e orientación sobre a oferta académica, á vez que se presentan os aspectos máis innovadores no que fai referencia á educación. O noso centro estará representado nesta feira do ensino polo Departamento de Edificación e Obra Civil, que contará cun espazo no que alumnos e profesores facilitarán a quen o desexe información sobre os ciclos superiores impartidos no noso institituto: ciclo de Proxectos de Edificación e ciclo de Proxectos de Obra Civil (requisitos de acceso, estrutura do plan de estudos, saídas profesionais...). Ademais, os alumnos farán demostracións prácticas do traballo que levan a cabo acotío na aula e poderanse ver algúns dos deseños por eles realizados.

Dende o equipo directivo animamos a toda a nosa comunidade educativa a visitar este salón, xa que é un lugar axeitado para documentarse sobre a oferta educativa. Facendo clic neste enlace poderase consultar o programa de actividades que se desenvolverá neste días en Edugal, así como a lista de expositores alí representados.