Blogue de nachorodino

Ciberseguridade no cole!

O pasado mércores, 18 de outubro, dez alumnos de 1º ESO A e B participaron na 3ª edición do concurso Ciberseguridade no cole!

Novidades na Biblioteca

Estas son as últimas novidades na Biblioteca María Mariño do noso centro.

Preme nos puntos interactivos para teres máis información de cada un dos libros.

Benvida

Benvidos e benvidas!

A biblioteca dávos a benvida e lémbravos que todas as lecturas deste curso, e moitas mais están á vosa disposición.
Así mesmo, queremos que saibades que desde hai dous cursos temos a disposición de toda a comunidade escolar a plataforma de lectura dixital E-ELBE.2, dun xeito completamente gratuíto.

Se queredes darvos de alta ou precisades consello ou axuda, pasade pola biblioteca e falade con alguén do equipo.

Grazas e boas lecturas!

Yolanda Castaño, Premio Nacional de Poesía 2023

A Literatura Galega volve ser recoñecida cun Premio Nacional. Se hai poucas semanas era a obra As alumnas, de Paula Carballeira, a escollida para o Premio Nacional de Teatro, agora é o poemario Materia, de Yolanda Castaño, o que consegue o Premio Nacional de Poesía.

O galardón, concedido polo Ministerio de Cultura e Deporte, e dotado con 30.000€, escolleu a obra da poeta compostelá como a mellor das publicadas no ano 2022.

En palabras do xurado, a obra destaca "pola poderosa proposta poética na que cada estado da materia se expresa nun ton propio, con poemas dunha metafísica doente e orixinal, que apunta tanto á vangarda como á orixe cunha extraordinaria forza evocativa e sensorial". Tamén indica os temas explorados nos diferentes poemas: "a maternidade, a familia e os costumes".

E en palabras da propia autora: "É un libro sobre a familia, tanto a pasada como a proxectada, e nese sentido fala da miña renuncia á maternidade. Alíñome nas loitas das nais e subscribo moitas das lecturas combativas sobre o tema, pero tamén creo que somos máis libres cantas máis opcións haxa".

Cómpre salientar que esta mesma obra xa gañara no mes de abril o Premio Nacional da Crítica 2022.