G2201136 - Formación para a acreditación da competencia dixital docente nas áreas 5 e 6 do nivel B1

Aberta a inscrición ata o 21 de maio, inclusive.
Lun, 15/05/2023 - 15:36
miniatura recurso
  • Temporalización: do 30 de maio ao 4 de xullo de 2023.
  • Obxectivos:
    • Utilizar de forma autónoma as tecnoloxías dixitais para garantir a accesibilidade universal, a inclusión e compromiso activo do alumnado.
    • Integrar de forma autónoma nos procesos de ensino e aprendizaxe os aspectos curriculares relativos ao desenvolvemento da competencia dixital do alumnado.
  • Contidos:
    • Área 5: Empoderamento do alumnado (Nivel B1: Adopción)
    • Área 6: Desenvolvemento da competencia dixital do alumnado (Nivel B1: Adopción)
  • Información importante:
    • Estas actividades son compatibles con outras actividades na Rede do plan de formación, pero non entre elas.
    • É necesario revisar o nivel de acreditación en Fprofe > Acreditacións para que a formación elixida sexa acorde coas necesidades individuais de competencia e acreditación.
    • Poderás obter máis información sobre a acreditación da competencia dixital docente no enderezo web https://www.edu.xunta.gal/portal/competenciadixital ou no correo acreditacioncdd@edu.xunta.gal
  • Ficha da actividade en Fprofe
  • Data límite de inscrición: 21 de maio de 2023