Nova emisión de Radio

Hoxe emitiremos entre as 2 da tarde e as tres e media un programa de radio aproveitando a estancia do alumnado do colexio Diogo Cao de Vila Real, que nos devolven a visita que fixemos nós ao seu centro no mes pasado.

Coma queremos que se vaia facendo habitual, faremos unha emisión en directo e logo subiremos o programa gravado en podcast á páxina do colexio.

Deixámovos aquí o reprodutor de radio para que poidades seguir o programa.

Feliz Día da Nai

Todas as nais sodes un alicerce moi importante desta grande familia que é o Condesa, así que neste primeiro domingo de maio velaí vai a nosa sinceira felicitación.

Datos xerais do centro

Denominación: C.E.I.P. Condesa de Fenosa

Titularidade: Centro Público

Nº Código de Centro: 32015116

Enderezo: Rúa Coruña 24; 32300 O Barco de Valdeorras

Enderezo electrónico: ceip.condesa.fenosa@edu.xunta.es

Teléfono: 988 78 36 46 e 988 78 36 48

Teléfono Departamento Orientación: 988 78 36 47

Entradas e saídas do alumnado non transportado:

• Infantil: Rúa das Areas
  • Primeiro Ciclo: Cancela grande Rúa Calabagueiros
  • Segundo Ciclo: Cancela peonil Rúa Calabagueiros
  • Terceiro Ciclo: Cancela Rúa Coruña

Para facilitar a entrega d@s nen@s recomendamos ás familias que esperen na beirarrúa de enfronte do colexio deixando libre a beirarrúa do colexio para o uso exclusivo do alumnado.

Prégase puntualidade á hora das entradas e saídas

Máis información sobre as nosas actividades, recursos e oferta educativa aquí.

O Ceip Condesa de Fenosa é un centro público de ensino infantil e primario no que pretendemos ofrecer servizos educativos de calidade para todo o noso alumnado.

Pretendemos facer un ensino en igualdade, sen discriminación, inserido no seu contexto cultural e lingüístico e coa participación activa de todos os membros da comunidade educativa.