Venres Abril 22, 2022

Aquí tedes unha pequena mostra dos Obradoiros de percusión que se están levando a cabo na primaria. Grazas ao profe Diego, que ademáis de ser o titor de 3ºC, é percusionista e está impartindo estas clases.

Luns Maio 02, 2022

Aquí tedes un video resumo da actividade "Ler o aire libro", organizada para conmemorar o Día do libro.

Domingo Maio 08, 2022

O pasado mércores día 4 celebramos "Os maios". Os alumnos e alumnas de 4º de primaria, o alumnado da aula específica e os mestres encargados, fixeron un gran traballo que puidemos desfrutar todo o cole.

Moitas grazas a todas as familias polas súas aportacións de flores e de verde.

E un agradecemento especial á nosa Carmen Sánchez, que pese a estar xa desfrutando da súa xubilación, achegouse a axudarnos. Grazas Carmen!

Domingo Maio 15, 2022
Start: 15/05/2022 13:31

O venres celebramos o día das Letras Galegas. Tivemos a sorte de que Pedro e Andrea da ACDR O´Castro de Miño viñeran a darnos un concerto de música tradicional. Bailamos unha muiñeira, fixemos unha roda, cantamos e puidemos desfrutar da súa arte coa gaita e coa percusión tradicional.

Ademais, como cada ano, cada clase creo os seus "Poemiños polas letras" que xa están nos comercios da nosa vila para ser repartidos. Cando rematou o concerto, cada clase compartiu un dos seus Poemiños. Cantos poeta temos polo cole!  Sorriso

Aquí queda unha pequena mostra do ben que o pasamos.

Start: 15/05/2022 23:08

O pasado día 5 de maio o alumnado de 2ºA e de 4ºA que participamos no Proxecto e-Twinning Europeo, fixemos unha andaina polo Camiño de Santiago que pasa pola nosa vila. Esta andaina foi simultánea xunto cos nosos socios portugueses das Escolas Regio de Portalegre. Cando chegamos a Ponte do Porco fixemos unha videochamada con eles, e cando regresabamos pola Senda dos Sentidos, puidemos conectar outra vez. Foi un día de moitas emocións!

A continuación tedes unhas fotos.

Domingo Maio 22, 2022
Start: 22/05/2022 23:34

O pasado día 18 de maio os nenos e nenas de 2º de primaria fixemos unha saída á Casa das Ciencias e ao Planetario. Collimos o autobús, vimos unha proxección coa que aprendimos moitas cousas e despois estivemos na exposición probando moitas experiencias. Cando acabou a visita merendamos e ao rematar puidemos xogar un ratiño no parque de Santa Margarida. Pasámolo xenial!

Aquí quedan unhas fotiños.