« Week of Abril 18, 2022 »
all day

O alumnado de primaria de 2ºA e de 4ºA, e as mestras Mar, Belén, Eva e Zeltia, estamos a participar nun programa europeo: O e-Twinning.

Xunto cos nosxs socixs Europeos das Escolas de Portoalegre, estamos a desenvolver un proxecto chamado "Mariña Camiña", co que traballaremos sobre o noso patrimonio máis cercano. Difundiremos  costumes, gastronomía, a nosa paisaxe etc. e tamén aprenderemos cousiñas do patrimonio dos nosxs amigxs portugueses. Estade ben atentos e atentas!

Start: 21/04/2022 18:13

Unha das actividades que fixemos foi crear a nosa propia Mariña Camiña. Cada alumno deseñou a súa e vaia propostas tan fermosas tivemos!

Start: 21/04/2022 18:49

Os alumnos de 2º A eleximos entre as que crearon os compañeiros e compañeiras de 4ºA, e viceversa. As puxemos en mural e votamos. Catro foron as candidatas finais e tan só unha a gañadora. O resultado foi moi axustado, temos moito talento a verdade.

FINALISTAS:

all day

Aquí tedes unha pequena mostra dos Obradoiros de percusión que se están levando a cabo na primaria. Grazas ao profe Diego, que ademáis de ser o titor de 3ºC, é percusionista e está impartindo estas clases.