Normas de Organización e Funcionamento

Actualización das normas de organización, funcionamento e convivencia

No enlace que aparece ao final desta páxina podedes encontrar a última modificiación aprobada polo Consello Escolar en reunión do 7 de setembro de 2022, referente a:

- Normas de funcionamento, capítulo V, en relación coas entradas e saída, organización dos tempos de lecer e as gardas de tarde (páxinas 22-26, 28 e 31).

- Servizos educativos complementarios, capítulo VII, en relación ao transporte escolar (páxina 55).

Actualización normas organización, funcionamento e convivencia do CPI Castro Baxoi (aprobadas o 7 de setembro de 2022).

Actualización normas de organización, funcionamento e convivencia

No enlace que aparece ao final desta páxina podedes encontrar a última modificiación aprobada polo Consello Escolar en reunión do 27 de abril de 2021, referente a:

- Normas de funcionamento, capítulo V, en relación coa comunicación coas familias e uso do móbiles (páxinas 34 e 35).

- Protocolos, capítulo VI, en relación ao acceso e solicitude de copias de exame por parte de proxenitores ou titores legais (páxinas 44, 45 e 46).

Actualización normas organización, funcionamento e convivencia do CPI Castro Baxoi (aprobadas o 27 de abril de 2021).

NORMAS DE ORGANIZACIÓN E FUNCIONAMENTO

No arquivo adxunto podedes encontrar a última modificiación aprobada polo Consello Escolar en reunión do 9 de abril de 2019, referente ás normas de funcionamento, capítulo V, en relación coa comunicación coas familias (páxinas 35 e 36)

NOFs actualizadas

No seguinte arquivo podedes atopar o documento das NORMAS DE ORGANIZACIÓN E FUNCIONAMENTO do noso centro actualizadas no apartado referido ao agrupamento do alumnado no caso de escolarización de irmáns (páxina 33, sinalado en amarelo) e aprobadas en Claustro e Consello Escolar con data 11 de setembro de 2018.