Complementarias

"Ler o aire libro"

02/05/2022

Aquí tedes un video resumo da actividade "Ler o aire libro", organizada para conmemorar o Día do libro.

Desfile Entroido

Achegamos unha pequena mostra do desfile vivido neste curso no Castro Baxoi.

Despois de merendar chocolate, cortesía da ANPA, vivimos un inesquecible desfile polas rúas de Miño.

Moitas grazas a toda a comunidade educativa por facer posible momentos coma este!

Día da muller a nena na ciencia

O pasado 11 de febreiro o alumnado de 6º recibiu unha charla có gallo do Día da muller e da nena na ciencia.

dia da mulle e da nena na ciencia

Mandatos do Meco

Achégase o Entroido e o Meco indícanos como temos que vir esta semana!

Os mandatos son acumulativos, cada día imos sumando o de cada día e o dos anteriores.

Meco 2022

Día da Paz

Achegamos un vídeo co que reflectimos a celebración do Día da paz e a non violencia no noso centro.

Conmemoramos o Día contra a violencia de xénero

08/12/2021

O pasado 25N conmemoramos o día contra a violencia de xénero.

Fotos exposición de cabazas

Compartimos unhas imaxes das cabazas elaboradas polo noso alumnado e que tan ben decoraron o centro esta semana.

Desfile Entroido 2021

Este curso fixemos un desfile cada grupo por separado e nos "xuntamos" virtualmente. Podedes apreciar que ben disfrazado veu todo o mundo!

(se non o podes ver a pantalla completa, dálle a Descargar).

Entroido 2021

Neste curso tan especial imos continuar coa tradición do Entroido, aínda que adaptándonos á situación.

Velaquí os mandados do Meco!

Meco 2021