MINDFULNESS PARA COMBATIR O ACOSO ESCOLAR

Ola a todas e a todos. Con motivo do Día Mundial contra o Acoso Escolar gustaríanos falarvos sobre o potencial do Mindfulness e a compaixón para a construción da non violencia no contexto educativo.

Diversos estudos demostraron que estas técnicas fomentan un adecuado desenvolvemento de habilidades cognitivas emocionais e relacionais no ámbito escolar e familiar. A súa práctica fai que os nenos e nenas móstrense menos impulsivos, regulen mellor as súas emocións e aumenten a súa tolerancia á frustración, entre outros beneficios.

Facer exercicios de meditación pode axudar tanto ás vítimas do bullying escolar, como aos agresores e a quen fose testemuña do feito violento. Isto é porque lles permitiría desenvolver un coñecemento máis profundo deles mesmos, resiliencia, compaixón, e unha maior habilidade para regular as súas respostas emocionais.

O Mindfulness consiste basicamente en tomar conciencia de como sente un respecto a a súa contorna en distintas situacións e momentos. Realizar esta identificación fará posible “separarse” dela e deste xeito deixará de afectar tanto o neno. Prepara psicoloxicamente e axuda a soster unha actuación controlada e sen bloqueos.

A continuación ofrecémosvos un vídeo para que vos iniciedes na práctica deste método.

Enviar un comentario novo

CAPTCHA
Esta pregunta é para comprobar que vostede é unha persoa e prever o envío automático de lixo.
6 + 4 =
Resolva este sinxelo problema matemático e introduza o resultado. Por exemplo para 1+3, introduza 4.