Maletas creativas

SUXERENCIAS E RECOMENDACIÓNS

Por medio deste formulario podedes facernos chegar as vosas suxerencias e recomendacións sobre as maletas creativas:

MALETAS CREATIVAS - CURSO 2023/2024

Estimadas familias,

O martes 31 de outubro de 2023 comezará o préstamo das MALETAS CREATIVAS. Tedes a información ó final da publicación para reservalas.

Con este recurso pretendemos mellorar a competencia lectora do alumno/a, e tamén queremos que compartades momentos inesquecibles de lectura e xogo cos vosos fillos/as.

Cada maleta está composta por dous contos infantís (un en galego e outro en castelán), un libro pedagóxico para adultos, un libro musical, un libro en inglés, dous xogos educativos e unha tablet.

MALETA CREATIVA 1

MALETA CREATIVA 2

MALETA CREATIVA 3

MALETA CREATIVA 4

Destinatarios:todo o alumnado do CRA Raiña Aragonta.

Solicitude:mediante correo electrónico á seguinte ligazón bibliotecaaragonta@gmail.com indicando o nome do alumno/a, a aula no que están matriculados e día que prefiren recoller as maletas (martes ou xoves).

Confirmación: unha vez realizada a solicitude, a familia recibirá un correo electrónico informándolle o día exacto que comeza o préstamo.

Duración: o préstamo será dunha semana.

Recollida e devolución: a familia será a encargada de recoller e entregar a maleta na biblioteca do CRA Raiña Aragonta.

Horario: os martes de 16:00 a 17:00 e os xoves de 17:00 a 17:30. Comezará o 31 de outubro de 2023.

Deterioración ou perda de material: as familias serán as responsables dos danos ou perdas que poidan sufrir os materiais mentres dure o préstamo.

MALETAS CREATIVAS (CURSO ESCOLAR 2022-2023)

MALETAS CREATIVAS

Dende a biblioteca escolar seguimos co servizo de préstamo das “maletas creativas”.

Destinatarios:todo o alumnado do CRA Raiña Aragonta.

Solicitude:mediante correo electrónico á seguinte ligazón bibliotecaaragonta@gmail.com indicando o nome do alumno/a, a aula no que están matriculados e día que prefiren recoller as maletas (martes ou xoves).

Confirmación: unha vez realizada a solicitude, a familia recibirá un correo electrónico informándolle o día exacto que comeza o préstamo.

Duración: o préstamo será dunha semana.

Recollida e devolución: a familia será a encargada de recoller e entregar a maleta na biblioteca do CRA Raiña Aragonta.

Horario: os martes de 16:00 a 17:00 e os xoves de 17:00 a 17:30.

Deterioración ou perda de material: as familias serán as responsables dos danos ou perdas que poidan sufrir os materiais mentres dure o préstamo.

MALETAS CREATIVAS

Dende o equipo de biblioteca escolar seguimos traballando cada día para achegarvos un anaquiño da nosa biblioteca ao voso fogar. Por este motivo, creamos un novo servizo de préstamo denominado “maletas creativas”.

Con este recurso pretendese mellorar a competencia lectora do alumno/a, e tamén queremos que compartades momentos inesquecibles de lectura e xogo cos vosos fillos/as.

Cada maleta está composta por dous contos infantís (un en galego e outro en castelán), un libro pedagóxico para adultos, un conto en inglés, un libro musical, dous xogos educativos e unha tablet.

Destinatarios:todo o alumnado do CRA Raiña Aragonta.

Solicitude:mediante correo electrónico á seguinte ligazón bibliotecarainaaragonta@gmail.com indicando o nome do alumno/a e a aula no que están matriculados.

Orde de prioridade: segundo a orde de chegada das solicitudes (no caso de ser moitas as solicitudes terán preferencia primeiro os alumnos/as de 6º de Educación Infantil, despois o alumnado de 5º de Educación Infantil e finalmente 4º de Educación Infantil).

Duración: o préstamo será dunha semana (de martes ao martes da semana seguinte).

Recollida e devolución: a familia será a encargada de recoller e entregar a maleta na sede do centro educativo.

Horario: os martes de 16:00 a 16:30.

Deterioración ou perda de material: ao recoller a maleta, as familias deberán asinar un documento, que indica que son os responsables dos danos ou perdas que poidan sufrir os materiais mentres dure o préstamo.