Clip musical do alumnado de artes escénicas de 4ºESO

Os alumnos e alumnas de Artes Ecénicas de 4º da ESO amósannos un pequeno clip musical cantado por eles mesmos.
Autores: Shawn Mendes y Camila Cabello
Voces do videoclip: Ariadna Puente e Guillermo Valladares
Participantes: Guillermo Valladares, Olalla Valladares, Ariadna Puente y Marcela Torrado

Saída a Vigo con 4ºESO

Aquí vos deixamos fotos ilustrando as actividades realizadas o día 18/10 polo noso alumnado, nesta saída organizada conxuntamente polos departamentos de Música e Xeografía e Hª.
  •   Pola mañá, as visitas à zona portuaria e ó Museo do Mar, o percorrido polo Castro e o xantar en Samil ao mediodía.
  •   Pola tarde, a asistencia à clase do Ballet de Kiev, às actividades interactivas do Museo de Ciencias na sede de Afundación e o remate co espectáculo no antigo García Barbón de O lago dos cisnes.
Un día moi completo e variado que disfrutamos tamén polo comportamento exemplar, como sempre, do noso alumnado.