Novas Deportes

Novos éxitos de Arabia Al Bachere

Parabéns de novo á nosa alumna Arabia de 2º Bacharelato polas dúas medallas acadadas no Campionato Galego sub-20 en Pista Cuberta: subcampioa galega en 400 metros e bronce nos 200 metros lisos.

Máis detalles no Faro de Vigo e en La Voz de Galicia.

Campionato Galego de Salvamento

O Club de Natación e Salvamento da Estrada ao que pertencen varios dos nosos alumn@s da ESO vén de lograr un grande éxito na súa participación no Campionato Galego de Salvamento celebrado a pasada fin de semana en As Pontes. Parabéns a tod@s!

Pódese consultar a nova en La Voz de Galicia e no Faro de Vigo.

Representación do IES Manuel García Barros no Campionato Galego de Campo a Través, XOGADE 2023

O pasado sábado 4 de marzo celebrouse o Campionato Galego de Campo a Través na Pobra do Caramiñal coa representación do IES Manuel García Barros. As alumnas de 1º da ESO Lidia Calviño e Carla Pintor disfrutaron desta experiencia grazas á súa clasificación nas fases previas. Parabéns ás dúas pola súa boa actuación nesta proba e polo súa actitude de esforzo e superación en todas as carreiras nas que participaron representando ao noso centro.

O departamento de educación física quere agradecer a Marcos Otero, adestrador do Clube Atletismo A Estrada, o seu ofrecemento para actuar como responsable das dúas alumnas, a pesar de que unha delas non pertence ao seu clube, acompañándoas en todo momento no día da proba.

Mehdi Nabaoui obtivo o 3º posto no Cross de Atapuerca

Parabéns polo seu novo éxito.

Nova no Faro de Vigo.

nabaoui-estrena.jpg

Triunfo de Mehdi El Nabaoui

Mehdi El Nabaoui vén de gañar por cuarto ano consecutivo a Carreira Pedestre de Santiago na categoría sub 18.

Parabéns!

Máis información nesta ligazón.

elnabaoui.jpg

Os ex-alumnos Ana Carbón e Miguel Sanluis acadan sendas medallas de prata no España Sub-19 de Bádminton

Parabéns no nome de toda a comunidade educativa.

Faro de Vigo.

Triunfo de Mehdi El Nabaoui

O noso alumno de 3º PMAR Mehdi El Nabaoui vén de gañar por terceiro ano consecutivo a Carreira Pedestre de Santiago na categoría sub 18.

Parabéns!

Máis información nesta ligazón.

Mehdi.jpg

Novos éxitos das deportistas do MGB

As aslumnas do MGB Ana Carbón e Marta Sanamartín veñen de acadar o pasado fin de semana o terceiro posto no Campeonata de España de Bádminton na categoría sub-13 e na modalidade de dobres.

Por outra banda, Rosa Rivadulla e Laura De La Fuente, alumnas tamen do noso centro, acadaron o primeiro e terceiro posto respectivamente no Camponato Galego de ximnasia artística, nas modalidades de minitramp e cama elástica.

Desde o MGB queremos felicitar as catro deportistas e animalas a continuar adestrando e  demostrando que estudios e deporte son sempre compatibles. Noraboa.

Medalla de Prata de Bádmiton para Pablo Sanmartín

O alumno de 1º de Bacharelato A do noso centro, Pablo Sanmartín obtivo unha medalla de prata no Campionato de España Sub 17 de Bádminton. Ver nova.

Campeona de España de marcha atlética no MGB

A alumna do MGB Carmen Escariz Mella (3º ESO) ven de proclamarse Campeona de España de Marcha Atlética na proba celebrada en Málaga o pasado fin de semana. Desde o noso centro queremos darlle os parabens e animala a seguir adestrando e competindo. Noraboa.

Alumno de 2º ESO A Campión de España de Bádminton

Miguel Barbado Fernández de 2º ESO A do centro proclamouse Campión de España de Bádminton en dobles mixtos na Categoría Sub-15. Noraboa ao gañador.

Alumna do centro Medalla de Ouro de Marcha Atlética

A alumna de 3º ESO do noso centro Carmen Escariz Mella proclamouse campiona de España de Marcha cadete na localidade granadina de Guadix. O Faro de Vigo do martes 11 de decembro recolle a nova.

Alumnas do centro na competición de Badmintón

O Faro de Vigo do 21 de novembro recollece "o altísimo nivel" das alumnas do noso centro Nerea Gestoso e Andrea Gutiérrez que foi determinante para a victoria do Clube Reale A Estrada A na segunda xornada da Liga Galega de Clubes disputada en As Neves. Ver noticia.

Noraboa a Fabián Penas

O alumno de 2º de ESO do MGB Fabian Penas ven de acadar o campeonato de España de bádminton sub-15 na modalidade de dobres. Fabian únese a longa lista de grandes xogadores e xogadoras do club Reale-Thebes de A Estrada que cursaron ou cursan estudios no MGB (Pablo Sanmartín, Ana Reino, Nerea Gestoso...). Toda a comunidade do MGB queremos felicitalo a el e aos seus compañeiros polos magníficos resultados que están conseguindo en competicións de ámbito nacional e internacional. Moito ánimo e seguir buscando novas metas.

Partido homenaxe a Antonio Chao

Mañá mércores, as 12:00 horas, terá lugar un partido homenaxe a Antonio Chao entre os profesores e os alumnos de 1º de Bacharelato.

Así o ve Marcos Regueiro, de 1º de BAC.