Biblioteca MGB

Xinkana matemático-literaria

Co gallo da celebración do día PI  o alumnado da ESO participou nunha xinkana matemático-literaria na que debían resolver varios enigmas e acertixos cuxas respostas aparecían agochadas nunha serie de libros relacionados coa matemática. Por suposto, os mellores detectives matemáticos tiveron a súa recompensa! Queres saber quenes foron os máis audaces? Mira na galería de fotos.
A actividade foi organizada polo departamento de Matemáticas en colaboración coa Biblioteca.

Carteis 25N

A biblioteca tamén quere participar na conmemoración do 25N e propón "Dálle a volta", unha serie de 52 cartulinas tras as que poderás acceder a información actual.

Día das Bibliotecas Escolares, 27* de outubro

A celebración do Día das Bibliotecas Escolares (24 de outubro) foi adiada para o venres 27. Neste día:

– No primeiro recreo, entregaranse os diplomas da Consellería ao alumnado axudante do curso pasado.

– No segundo recreo, enroscarémosvos á lectura.

O luns 23, comezará a colaborar o alumnado axudante deste curso e viaxará ás casas a mochila viaxeira.

HORA DE LER, iniciamos un novo curso

Nesta primeira semana de Outubro comeza Hora de Ler. Nas aulas da ESO, alumnado e profesorado disfrutarán dos primeiros vinte minutos de lectura silenciosa. Podes ler o que traias da casa ou escoller da caixa que tes na túa aula.

Recorda que a próxima semana terás outros 20 minutos. Consulta o calendario, porque sempre cambia.

Saca os libros de vacacións!!

Saca os libros de vacacións!!!

Podes levar ata 3 libros da MeGaBiblioteca e devolvelos en setembro.

Estaremos ata o día 30!!!

Achégate ou contacta connosco en megabiblioteca@iesgarciabarros.org para coñecer os horarios de préstamo.

PD: Lembra devolver os exemplares que tes agora en préstamo.

Cartografías textiles: o traballo da Biblioteca no Museo do Pobo Galego

Unha actividade da nosa Biblioteca, coordinada pola profesora Marisa Otero, forma parte da instalación participativa "Cartografías Textiles" no Museo do Pobo Galego.

Museo do Pobo Galego.

La Voz de Galicia.

Recomendacións lectoras de Nadal

As bibliotecas dos tres IES de A Estrada propoñen as seguintes recomendacións para o Nadal.

Disfruta da lectura nestes días!!!

Novembro, mes da ciencia en galego!

En novembro, mes da ciencia en galego, queremos visibilizar o traballo realizado nas aulas de Bioloxía e Xeoloxía de 1º de ESO e de Cultura Científica de 4º de ESO baixo a coordinación das profesoras Tania López González e Montserrat  Freire Baños.
   >>> Ven no primeiro recreo, á biblioteca, onde o alumnado exporá o seu traballo sobre un/unha científico/a. Consulta na imaxe, porque cada día é un investigador/a diferente. Paga a pena escoitalos!
   Rogamos o maior silencio posible neste recreo.

Conmemoración do día de Neira Vilas

O xoves 3 de novembro, no primeiro recreo, celebramos o día de Neira Vilas coa identificación da oliveira que o escritor prantou ao visitar o noso centro en 2010.

Acompañaranos Fernando Redondo, presidente da Fundación Xosé Neira Vilas.

24 de outubro, día das Bibliotecas.

Hoxe celebramos o Día da biblioteca escolar coa visita do escritor Xosé Luna Sanmartín, que compartirá con nós a xornada. No segundo recreo falaranos sobre a súa experiencia coa literatura e entregará os diplomas aos axudantes da biblioteca do curso pasado en presencia do alumnado de 1º de ESO.

24 de outubro, día das Bibliotecas.

Hora de ler, arrancando un novo curso

Nesta derradeira semana de Setembro comezou Hora de Ler. Nas aulas da ESO, alumnos e profesores disfrutarán dos primeiros vinte minutos de lectura silenciosa. Podes ler o que traias da casa ou escoller da caixa que tes na túa aula.

Cuestionario da MeGaBiblioteca

O Equipo da MeGaBiblioteca convida a todo o alumnado do centro a cubrir a seguinte enquisa sobre o coñecemento, uso e expectativas da Biblioteca.

Para acceder ao cuestionario facede click na seguinte imaxe:

Moitas grazas pola vosa colaboración!!

Exposición de traballos na Biblioteca

A partir de hoxe martes 31 de xaneiro teremos exposta na biblioteca do centro unha mostra de traballos de vocabulario de inglés feitos polos nosos alumnos de 2º de ESO baixo a supervisión da profesora Mª Angel Carballo.

IMG_20170131_135010728.jpg