Beca aneae 2023-24

in

Está aberto o prazo de solicitude de AYUDAS PARA ALUMNOS CON NECESIDAD ESPECÍFICA DE APOYO EDUCATIVO PARA EL CURSO ACADÉMICO 2023-2024.

Podedes ver a convocatoria e toda a información no senguinte link.

O alumnado que cambie de centro debe entregar a documentación no centro onde vaia estudiar o vindeiro curso.

O prazo de solicitude é ata o 20de setembro, inclusive.

As familias que soliciten estas axudas deberán entregar a seguinte documentación:

• Solicitude de beca cuberta e debidamente asinada.
  • Informe médico onde conste o diagnóstico.
  • Certificado de discapacidade.
  • Fotocopia de DNI do alumno e dos adultos da unidade familiar.
  • Fotocopia do libro de familia.
  • Título de familia numerosa (se así é).
  • Xustificante do banco do número de conta onde o alumno figura coma titular de dita conta (ou deberán marcar a casilla de que autoriza ao centro a percibir os cartos).
  • Memoria do gabinete.
  • Se conviven outros membros no mesmo domicilio, certificado de empadroamento onde figure o domicilio do alumno de tódalas persoas que conviven.

Beca ACNEAE 2020

in

Xa está aberto o prazo para solicitar a Beca para o Alumnado con Necesidades Específicas de Apoio Educativo.

Podedes ver toda a información pinchando aquí.

O prazo é ata o 30 de setembro.

Becas ACENAE 2019/20

in

Xa está aberto o prazo para solicitar as becas para o alumnado con necesidades específicas de apoio educativo. O prazo é dende o 28 de xullo ata o 26 de setembro.

Poderán solicitar as axudas os alumnos que non superen unha determinada renta e/ou patrimonio familiar e que presenten necesidade específica de apoio educativo derivada de discapacidade ou trastornos graves de conducta.

Tedes toda a información necesaria e o acceso á solicitude no seguinte enlace.