Cursos e campamentos de verán

CAMPAMENTOS DE VERÁN

Achegamos información sobre os diferentes cursos que se van a desenvolver este verán.

Anexamos tríptico informativo dos Campamentos de Verán da Diputación de A Coruña e o formulario de inscrición para solicitantes.

Tamén achegamos o enlace dos Cursos Intensivos de Natación de verán da AD Fogar que se impartirán nos meses de xuño e xullo dirixido a nen@s NON ASOCIADOS ao clube e natos nos anos 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018 e 2019 (catro anos cumpridos).

Así mesmo, achegamos información sobre a 30ª edición das Escolas de Verán Xiria.

As actividades desenvolveranse en horario de mañá e está orientadas a nenas e nenos de Educación Infantil e Primaria. Unha alternativa para o tempo libre da época estival onde as nenas e nenos poderán desfrutar de novas amizades, deporte, obradoiros, festas temáticas, saídas, xogos e moito máis. Máis información neste enlace: