BENVIDOS AO CEIP A CRISTINA

Rúa Eduardo Blanco Amor, s/n.
15.100. CARBALLO(A CORUÑA
)

TELF/ FAX: 981 702 356 / 981758 260
E-MAIL: ceip.acristina@edu.xunta.es

INFORMACIÓN PROCESO DE ADMISIÓN 2015/2016

ADMISIÓN 2015/2016

Nota Informativa ás familias

Non é necesario presentar adocumentación complementaria.

TODOS OS ALUMN@S QUE PRESENTARON SOLICITUDE PARA 4º DE EDUCACIÓN INFANTIL NO NOSO CENTRO  ESTÁN ADMITIDOS.

Ø A listaxe provisional publicarase o día 24 de abril de 2015 ás 14:00h.

A dirección  Carballo, 26 de marzo de 2015

INFORMACIÓN PROCESO DE ADMISIÓN

No apartado SECRETARÍA –ADMISIÓN 2015/2016 teñen a súa disposición toda a información relacionada co proceso de admisión así como nos taboleiros informativos do centro.

PLATAFORMA DAFIS (Datos sobre a Valoración da Condición Física Saudable)

O noso colexio como centro participante no Plan Proxecta de Innovación Educativa da Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria, acaba de dar un paso máis dentro deste proxecto, marcándose como un novo obxectivo, que o alumnado do centro adquira e consolide unha vida activa e saudable. Para iso, unha das actuacións consideradas neste programa educativo, é a valoración da condición física saudable do seu alumnado, cuxos datos serán recollidos e analizados na Plataforma DAFIS.

Para máis información, poden consultar o blog de educación física do centro:http://disfrutamosmovndonos-686983686.blogspot.com.es

BO PAPEL DE LAURA VILARIÑO E LUCÍA CARRO NO CAMPIONATO PROVINCIAL DE CAMPO A TRAVÉS

Laura Vilariño e Lucía Carro, alumnas de 3º e 5º de E.Primaria, finalizaron nos postos 19º e 34º,no Campionato Provincial de Campo a través escolar, celebrado na mañá de onte no circuito da praia de Cabío( A Pobra do Caramiñal).

O postos acadados polas dúas  atletas do noso centro son moi meritorios, xa que, neste Campionato, estaban representadas as mellores atletas da categoría benxamín e alevín da provincia de A Coruña.

CAMPIONATO PROVINCIAL DE CAMPO A TRAVÉS ESCOLAR

Lucía Carro Rodríguez e Laura Vilariño Cabeza, alumnas de 5º e 3º de E.Primaria, representarán ao noso centro no Campionato Provincial de campo a través escolar, que se celebrará este vindeiro sábado no circuito da praia de Cabío ( A Pobra do Caramiñal)

Este campionato é clasificatorio para o Campionato Galego, que terá lugar o sábado 21 de Febreiro en Monterrei( Ourense), e participarán, @s mellores atletas da provincia que se clasificaron nas fases intercomarcais da Coruña, Ferrol, Santiago e Noia.

Moita sorte campionas!!!

BO PAPEL DOS NOS@S ATLETAS NO CAMPIONATO INTERCOMARCAL DE CAMPO A TRAVÉS

Un ano máis, o noso centro estará presente no Campionato Provincial de Campo a través escolar, que se celebrará o vindeiro sábado 7 de Febreiro, na Pobra do Caramiñal.

Aínda que todos os nos@s atletas estiveron a un gran nivel, hai que destacar a medalla de prata colleitada por Laura Vilariño na categoría Benxamín Feminino, a medalla de bronce do equipo Benxamín masculino e a clasificación individual de Lucía Carro(5ª) na categoría alevín feminino.

O resto dos nen@s que participaron, deron o mellor de sí, destacando o 4º posto dos equipos alevín masculino e feminino,e o quinto do benxamín feminino.

Poden consultar toda a información no blog de educación física do centro:http://disfrutamosmovndonos-686983686.blogspot.com.es/

CINCO EQUIPOS DO NOSO CENTRO CLASIFICADOS PARA O CAMPIONATO INTERCOMARCAL DE CAMPO A TRAVÉS ESCOLAR

Un total de trinta e tres nenos/as conseguiron clasificarse para a Fase Intercomarcal de campo a través, que se celebrará o vindeiro sábado 24 de Xaneiro no parque deportivo de Acea da Ma.

Ás sete medallas colleitadas, e á clasificación de dezaseis atletas de maneira individual, hai que destacar que a nivel de equipos os resultados foron moi bos , xa que, acadamos tres primeiros e dous segundos postos.

BRILLANTE PAPEL DOS NOS@S ATLETAS NA FASE LOCAL DE CAMPO A TRAVÉS

Un ano máis,  os nos@s atletas tiveron unha destacada  participación na Fase Local de campo a través celebrada na mañá de hoxe no campo de fútbol das " Eiroas".

O noso centro estivo representado por 74 nen@s das categorías benxamín, alevín e infantil feminino e masculino.

Aínda que tódolos nen@s realizaron un gran papel, hai que destacar as medallas de ouro de Andrés Lage, Lucía Carro, José Manuel Negreira e Laura Vilariño  ; a  medalla de prata de Marta Padín; e as medallas de bronce de Nana Sofía Suárez e Noel Varela.

FASE LOCAL DE CAMPO A TRAVÉS 2015

O vindeiro venres 16 de Xaneiro celebrarase no Polígono Industrial de Bértoa( sempre que as condicións metereolóxicas o permitan),a Fase Local de Campo a través, onde participarán 74 alumn@s do noso centro.
Os horarios orientativos das probas son os seguintes:

Distancia aprox.

Infantil mas.

6º E.P

1.200 m

Infantil fem.

6º E.P

Alevín mas.

4º e 5º E.P

Alevín fem.

4º e 5º E.P

Benxamín mas.

2º e 3º E.P

Benxamín fem.

2º e 3º E.P

ELECCIÓNS CONSELLO ESCOLAR 2014.

PREME NOS SEGUINTES ENLACES PARA CONSULTAR A INFORMACIÓN SOBRE AS ELECCIÓNS AO CONSELLO ESCOLAR 2014.

CALENDARIO.

CIRCULAR AOS PAIS.

CERTIFICACIÓN DO ESCRUTINIO SECTOR PAIS-NAIS

Inicio do curso 2014/2015

Benvidos ao novo curso escolar 2014/2015!!!

INFORMACIÓN COMEZO DE CURSO

CAMBIO DE OPTATIVA

Estimadas

familias o novo curso escolar dará comezo o vindeiro mércores día 10 no horario habitual de 09:05 a 14:05.

Os alumn@s de 4º de Infantil realizarán o periodo de adaptación dende o mércores 10 ata o venres 19 de setembro.

Libros de texto Curso 2014/2015

Impreso de matrícula