BENVIDOS AO CEIP A CRISTINA

Rúa Eduardo Blanco Amor, s/n.
15.100. CARBALLO(A CORUÑA
)

TELF/ FAX: 881 880 400/ 881 880 402
E-MAIL: ceip.acristina@edu.xunta.es

INFORMACIÓN SOBRE AS AVALIACIÓNS DE 3º E 6º DE ED. PRIMARIA

As avaliacións de 3º e 6º de Ed. Primaria, en virtude da Resolución do 18 de abril de 2016, (DOG do 26 de abril de 2016), realizaranse os seguintes días:

* Avaliación Individualizada de 3º de Ed. Primaria : 24 e 25 de maio.

* Avaliación Final de Etapa (6º de Ed. Primaria) : 11, 12 e 13 de maio.

LISTAXE PROVISIONAL ALUMNADO ADMITIDO E NON ADMITIDO CURSO 2016/2017

AVISO IMPORTANTE

Estas listaxes son PROVISIONAIS,poderán ser obxecto de reclamacións e variar en función destas ou outras circunstancias ata que remate o procedemento de admisión.

PRAZO DE RECLAMACIÓNS: Cinco días hábiles desde a data de publicación: do LUNS 25 AO VENRES 29 DE ABRIL, ambos incluídos.

HORARIO DE SECRETARÍA: DE LUNS A VENRES DE 9:05 A 9:55 e de 13:15 a 14:05.

Poden consultar toda a información relativa ás listaxes PROVISIONAIS do alumnado admitido e non admitido nos documentos anexos (os documentos adxuntos aparecen ao final deste texto), así como tamén nos taboleiros do centro.

PRESENTACIÓN DOCUMENTACIÓN -ADMISIÓN 2016-2017

INFORMACIÓN ADMISIÓN 2016/2017

Dende o día 1 ata o 12 de abril (ás 14:00 horas) as familias solicitantes de praza para 4º curso de Educación Infantil deben presentar a documentación acreditativa alegada no baremo. Dita documentación será o orixinal e a copia.

A documentación entregarase na secretaría do centro no seguinte horario:

DE 9:05 A 9:55 horas e de 13:15 A 14:05 HORAS DE LUNS A VENRES.

PERÍODO DE VACACIÓNS DE SEMANA SANTA

VACACIÓNS DE SEMANA SANTA

Informámoslles que as vacacións de Semana Santa abranguen dende o luns 21 de marzo ao luns 28 de marzo de 2016, ambos os dous incluídos.

Reanudaremos as clases o martes 29 de marzo en horario habitual.

Aproveitamos para desexarlles unhas felices vacacións.

O Persoal do CEIP A Cristina.

PRAZO E HORARIO ENTREGA SOLICITUDES ADMISIÓN

PRAZO PRESENTACIÓN SOLICITUDES DE ADMISIÓN 2016-2017

As solicitudes de admisión, que se axeitarán ao modelo oficial, ANEXO II, deberán ser presentadas na secretaría do Colexio desde o día 1 ao 29 de marzo. (O prazo remata o 29 de marzo ás 14: 00 horas).

Do 21 ao 28 o centro permanecerá pechado (vacacións de Semana Santa).

Documentación a presentar:

• Solicitude de admisión, anexo II, debidamente cumprimentada.
  • Fotocopia da primeira folla da solicitude de admisión.
  • Libro de familia e fotocopia do mesmo.

As solicitudes entregaranse na secretaría do centro no seguinte horario:

DE 9:05 A 9:55 horas e de 13:15 A 14:05 HORAS DE LUNS A VENRES.

PROCESO DE ADMISIÓN 2016/2017

PROCESO DE ADMISIÓN CURSO 2016-2017

Dende o día 1 de marzo ata o 29 de marzo permanecerá aberto o prazo para presentar as solicitudes de admisión para o alumnado que se escolarizará o próximo curso escolar 2016-2017.

As solicitudes poderán imprimirse da web ou recollerse na secretaría do centro en horario de 9:05 a 14:05 horas.

- O alumnado que xa está matriculado non ten que facer ningún trámite.

Poden consultar toda a información relativa ao proceso de admisión nos documentos anexos (os documentos adxuntos aparecen ao final deste texto), así como tamén nos taboleiros do centro.

DÍA DE ROSALÍA 24 DE FEBREIRO 2016

Outro ano máis dende o noso centro queremos celebrar o día de Rosalía de Castro. Este ano decidimos participar na actividade organizada pola Asociación de Escritoras e Escritores en Lingua Galega (AELG).

A AELG propuxo a elaboración e envío dunha postal cun deseño alusivo ao Día de Rosalía, e cun verso ou estrofa que actúe de estímulo creativo para que rapazas e rapaces realicen un debuxo en torno á figura de Rosalía de Castro.

Por iso, durante estes últimos días, os nenos e nenas do noso colexio estiveron elaborando as postais que hoxe día  24 de febreiro regalaranse uns aos outros .

Como texto a AELG propuxo  a seguinte estrofa de “Alborada”, de Cantares gallegos:

Canta, paxariño alegre,

canta!

Canta porque o millo medre,

canta!

Canta porque a luz te escoite,

canta!

Canta que fuxeu a noite.

FELIZ DIA DE ROSALÍA!!!!!!

FESTA DE ENTROIDO

Hoxe, 5 de febreiro toda a comunidade escolar do CEIP A Cristina disfrutamos dunha das festas máis simpáticas e entretidas.

Os alumnos e alumnas desfilaron para todos nós, lucindo os seus preciosos disfraces.PREME AQUÍ

ENTROIDO 2016

Un ano máis chegou o entroido ao CEIP A Cristina. O día 5 de febreiro o noso colexio encherase de toda clase de bichos: caracois, abellas, xoaniñas, bolboretas e moscas. A festa está asegurada!!!!

Dende o Equipo de Dinamización da Lingua Galega queremos deixarvos uns recursos TICs sobre a celebración do Entroido en Galicia para que coñezades máis sobre a celebración desta festa tan importante na nosa terra.

Pero antes de empezar un refrán podedes recitar:

Vide nenas!

Vide nenos!

Non quero cara de penas

e de choros moito menos.

O Entroido imos festezar:

filloas e orellas

comeremos a fartar.

De disfraces non falemos

que eso non faltará.

30 de XANEIRO DÍA DA NON VIOLENCIA E A PAZ

O vindeiro 30 de xaneiro celébrase o día da non violencia e a PAZ.

Dende o equipo de Dinamización da lingua galega queremos deixarvos unhas actividades para que poidades coñecer máis sobre este día e as persoas que loitan e loitaron pola paz.