Skip to Content

BENVIDOS AO CEIP A CRISTINA

 

    Rúa Eduardo Blanco Amor, s/n.
15.100. CARBALLO(A CORUÑA
)

    TELF/ FAX: 881 880 400/ 881 880 402 
E-MAIL: ceip.acristina@edu.xunta.es

HORARIO SECRETARÍA XUÑO

O horario de Secretaría para formalizar a matrícula é o seguinte:

XUÑO

Xoves 23

de 09:00h a 10:00h

Luns 27

de 10:00h a 11:00h

Martes 28

de 11:30h a 12:30h

Mércores 29

de 10:00h a 11:00h

Xoves 30

de   09:30 a 10:30h

 

 

LISTAXES LIBROS DE TEXTO 2016 /2017

Poden consultar as listaxes de libros de texto e material impreso para o vindeiro curso escolar 2016/ 2017 nos arquivos adxuntos. 

O alumnado de 5º e 6º curso de Educación Primaria non empregará ningún libro de texto impreso posto que o CEIP A Cristina forma parte da rede de centros

E-DIXGAL.

MATRÍCULA 2016-2017

O período de matrícula do novo alumnado terá lugar no mes de xuño entre os días 20 e 30 ambos os dous incluídos na secretaría do centro.

Deberán presentar a seguinte documentación:

-Impreso de matrícula e fotocopia da primeira folla

-Autorización de imaxe.

-Autorización para  saídas.

-Fotocopia da tarxeta sanitaria.

-Fotocopia do calendario de vacinas.

 

-2 fotos carnet.

O impreso de matrícula está a súa disposición na conserxería do centro. Pode descargarse tamén dende esta páxina ANEXO III- 1.


 

 O

 

ENTREGA DE PREMIOS

No día de hoxe o CEIP A Cristina recibiu o agasallo que acredita os traballos dos nenos e nenas do centro como os favoritos do público durante a XI Semana do Libro e a Lectura

 O CEIP A Cristina recibe o agasallo que acredita os traballos dos nenos e nenas do centro como os favoritos do público durante a XI Semana do Libro e a Lectura

O CEIP A Cristina acaba de recoller hoxe, martes 14 de xuño, da man do Alcalde de Carballo, Evencio Ferrero, e do Concelleiro da Cultura, Marcos Trigo, o premio que acredita os traballos do cole como os favoritos do público durante a XI Semana do Libro e a Lectura que tivo lugar a finais do mes de abril. Hai que lembrar que, durante toda Semana do Libro o segundo andar do Pazo da Cultura acolleu unha mostra cos materiais elaborados polos nenos e nenas dos centros de ensino do Concello e que os veciños e veciñas puideron achegarse para votar os seus preferidos.

Todos os centros colaboradores coa cita recibiron un lote de libros e de material didáctico para os seus fondos bibliográficos, dende un libro xa descatalogado de Manuel María, unha auténtica xoia, ata libros infantís ou CDs musicais como o Son Carballo. Como centro gañador, o CEIP A Cristina recibiu tamén unha tablet que estará a disposición dos nenos e nenas do colexio.

ADXUDICACIÓN DA COMISIÓN DE ESCOLARIZACIÓN CURSO 2016-2017

O día 31 de maio de 2016 realizouse a reunión da Comisión de Escolarización de Carballo na que procedeuse á adxudicación subsidiaria de postos escolares a aqueles solicitantes que non obtiveron praza no centro no que presentaron a súa solicitude.

 

Nos documentos adxuntos podedes consultar a información.

CONVOCATORIA DE AXUDAS PARA FONDO SOLIDARIO, ADQUISICIÓN DE LIBROS E DE MATERIAL ESCOLAR

PUBLICADO NO DOG Nº92  ORDE DO 27 DE ABRIL DE 2016

 

QUE REGULA A PARTICIPACIÓN NO FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO E SE CONVOCAN AXUDAS PARA ADQUIRIR LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR DESTINADAS AO ALUMNADO MATRICULADO EN EDUCACIÓN PRIMARIA, EDUCACIÓN SECUNDARIA OBRIGATORIA E EDUCACIÓN ESPECIAL EN CENTROS DOCENTES SOSTIDOS  CON FONDOS PÚBLICOS PARA O CURSO ESCOLAR 206-2017.

DATA LÍMITE: 23 DE XUÑO DE 2016

LUGAR DE PRESENTACIÓN: na SECRETARÍA do centro, entregarase o ANEXO I, debidamente cumprimentado e asinado.

HORARIO DE SECRETARÍA:

LUNS , XOVES E VENRES : 09:05 A 09:55h.

MÉRCORES: 13:15 A 14:05h.

Presentarase unha única solicitude por cada alumno ou alumna.

 NO DOCUMENTO ADXUNTO TEDES A VOSA DISPOSICIÓN TODA A INFORMACIÓN DE DITA CONVOCATORIA.

 

LISTAXES DEFINITIVAS ALUMNADO ADMITIDO E NON ADMITIDO 2016-17

LISTAXES DEFINITIVAS PROCESO ADMISIÓN ALUMNADO 2016/17

Contra á resolución definitiva, as persoas interesadas poderán interpoñer recurso de alzada ante a persoa titular da xefatura territorial, no prazo DUN MES contado a partir do día seguinte á súa publicación segundo se indica no artigo 32.1 da Orde do 12 de marzo de 2013 que desenvolve o procedemento para a admisión do alumnado en centros docentes sustentados con fondos públicos. (DOG 15 de marzo de 2013)

Os alumnos/as admitidos deberán formalizar a matrícula do 20 ao 30 de xuño. O non facelo implicará a perda da praza.


 

* As listaxes poden consultarse premendo nos arquivos adxuntos.

GAÑADORES DO CONCURSO " CANTA BICHERÍA"

Esta semana o noso centro resultou gañador do concurso da XI Semana do libro e a Lectura “ Canta bichería”.

 Parabéns para todos os nenos e nenas!

 

 

INFORMACIÓN SOBRE AS AVALIACIÓNS DE 3º E 6º DE ED. PRIMARIA

As avaliacións de 3º e 6º de Ed. Primaria, en virtude da Resolución do 18 de abril de 2016, (DOG do 26 de abril de 2016), realizaranse os seguintes días:

* Avaliación Individualizada de 3º de Ed. Primaria : 24 e 25 de maio.

 * Avaliación Final de Etapa (6º de Ed. Primaria) : 11, 12 e 13 de maio.

LISTAXE PROVISIONAL ALUMNADO ADMITIDO E NON ADMITIDO CURSO 2016/2017

AVISO IMPORTANTE

Estas listaxes son PROVISIONAIS,poderán ser obxecto de reclamacións e variar en función destas ou outras circunstancias ata que remate o procedemento de admisión.

PRAZO DE RECLAMACIÓNS: Cinco días hábiles desde a data de publicación: do LUNS 25 AO VENRES 29 DE ABRIL, ambos incluídos.

HORARIO DE SECRETARÍA: DE LUNS A VENRES DE 9:05 A 9:55 e de 13:15 a 14:05.

Poden consultar toda a información relativa ás listaxes PROVISIONAIS do alumnado admitido e non admitido nos documentos anexos (os documentos adxuntos aparecen ao final deste texto), así como tamén nos taboleiros do centro.

 

PRESENTACIÓN DOCUMENTACIÓN -ADMISIÓN 2016-2017

 

INFORMACIÓN ADMISIÓN 2016/2017

 

Dende o día 1 ata o 12 de abril (ás 14:00 horas) as familias solicitantes de praza para 4º curso de Educación Infantil deben presentar a documentación acreditativa alegada no baremo. Dita documentación será o orixinal e a copia.

 A documentación entregarase na secretaría do centro no seguinte horario: 

 

 DE 9:05 A 9:55 horas e de 13:15 A 14:05 HORAS DE LUNS A VENRES.

 

PERÍODO DE VACACIÓNS DE SEMANA SANTA

VACACIÓNS DE SEMANA SANTA

Informámoslles que as vacacións de Semana Santa abranguen dende o luns 21 de marzo ao luns 28 de marzo de 2016, ambos os dous incluídos.

Reanudaremos as clases o martes 29 de marzo en horario habitual.

Aproveitamos para desexarlles unhas felices vacacións.

O Persoal do CEIP A Cristina.

PRAZO E HORARIO ENTREGA SOLICITUDES ADMISIÓN

PRAZO PRESENTACIÓN SOLICITUDES DE ADMISIÓN 2016-2017

As solicitudes de admisión, que se axeitarán ao modelo oficial, ANEXO II, deberán ser presentadas na secretaría do Colexio desde o día 1 ao 29 de marzo. (O prazo remata o 29 de marzo ás 14: 00 horas).

Do 21 ao 28 o centro permanecerá pechado (vacacións de Semana Santa).

Documentación a presentar:

  • Solicitude de admisión, anexo II, debidamente cumprimentada.
  • Fotocopia da primeira folla da solicitude de admisión.
  • Libro de familia e fotocopia do mesmo.

As solicitudes entregaranse na secretaría do centro no seguinte horario: 

 DE 9:05 A 9:55 horas e de 13:15 A 14:05 HORAS DE LUNS A VENRES.

PROCESO DE ADMISIÓN 2016/2017

PROCESO DE ADMISIÓN CURSO 2016-2017 

Dende o día 1 de marzo ata o 29 de marzo permanecerá aberto o prazo para presentar as solicitudes de admisión para o alumnado que se escolarizará o próximo curso escolar 2016-2017.

As solicitudes poderán imprimirse da web ou recollerse na secretaría do centro en horario de 9:05 a 14:05 horas.

 - O alumnado que xa está matriculado non ten que facer ningún trámite.

Poden consultar toda a información relativa ao proceso de admisión nos documentos anexos (os documentos adxuntos aparecen ao final deste texto), así como tamén nos taboleiros do centro.

 

Distribuir contido


by Dr. Radut