BENVIDOS AO CEIP A CRISTINA

Rúa Eduardo Blanco Amor, s/n.
15.100. CARBALLO(A CORUÑA
)

TELF/ FAX: 981 702 356 / 981758 260
E-MAIL: ceip.acristina@edu.xunta.es

Inicio do curso 2014/2015

Benvidos ao novo curso escolar 2014/2015!!!

INFORMACIÓN COMEZO DE CURSO

CAMBIO DE OPTATIVA

Estimadas

familias o novo curso escolar dará comezo o vindeiro mércores día 10 no horario habitual de 09:05 a 14:05.

Os alumn@s de 4º de Infantil realizarán o periodo de adaptación dende o mércores 10 ata o venres 19 de setembro.

Libros de texto Curso 2014/2015

Horario Secretaria Xuño e Xullo 2014

HORARIO SECRETARIA DE ATENCIÓN AO PÚBLICO

(XUÑO E XULLO 2014)

XOVES 26 E VENRES 27 DE XUÑO DE 9:30 a 11.30h

MARTES 1 E MÉRCORES 2 DE XULLO DE 9,30 a 11.30h

RECOLLIDA HISTORIAIS ACADÉMICOS ALUMN@S DE 6º

VENRES 4 DE XULLO 10:00 a 12:00h

RECOLLIDA DE VALES-AXUDAS DE LIBROS 2014

1º CICLO DE PRIMARIA……XOVES 10 DE XULLO 10:00h

2º CICLO DE PRIMARIA……XOVES 10 DE XULLO 11:00h

3º CICLO DE PRIMARIA……XOVES 10 DE XULLO 12:00h

• Para a recollida dos historiais académicos e dos vales de axuda de libros deben presentar o DNI a persoa que o veña a recoller.

Horario Secretaria

Este venres 20 de xuño a Secretaria estará aberta ao público de 9:05 a 09:50.

Formalización Matrícula curso 2014/2015

PRAZO PARA A FORMALIZACIÓN DA MATRÍCULA

Os alumn@s admitidos no Centro formalizarán a súa matrícula segundo o modelo oficial (Anexo III-1 da Orde 12 de marzo de 2013) na Secretaría do Centro do 20 ao 30 de xuño. Se finalizado o prazo de matrícula, non se formalizase esta, decaerá o dereito á prazo obtido.

Documentación a presentar:

·       Impreso de matrícula cuberto (anexo III) e fotocopia da primeira folla.

·       Impreso de autorización de protección da imaxe.

·       Impreso de autorización das saídas polo Concello de Carballo.

·       Impreso de autorización para blogs de aula.

·       Fotocopia da tarxeta sanitaria.

·       Fotocopia da cartilla de vacinación.

·       2 fotografías tamaño carnet ( con nome e apelidos por detrás)

Os impresos están a súa disposición na secretaria.

Axudas libros de texto

A CONSELLERÍA DE EDUCACIÓN E ORDENACIÓN UNIVERSITARIA, ACABA DE PUBLICAR A ORDE DO 28  DE MAIO DE 2014 QUE REGULA AS AXUDAS PARA A ADQUISICIÓN DE LIBROS DE TEXTO PARA O VINDEIRO CURSO ESCOLAR.

NO SEGUINTE ENLACE PODEDES ATOPAR TODA A INFORMACIÓN.

PREME AQUÍ.

HORARIO DE SECRETARIA

LUNS de 9:05 a 9:50 e os MÉRCORES e XOVES de 13:15 a 14:00.

PRAZO DE PRESENTACIÓN

Do 2 de xuño ao 2 de xullo, ambos inclusive.

DOCUMENTACIÓN A PRESENTAR

·       Impreso de solicitud ( anexo I)  e una fotocopia da primeira folla.

·       Fotocopia do DNI ou NIE ( só no caso de non autorizar a súa consulta no Sistema de verificación de datos de identidade).

·       Libro de familia e fotocopia de todas as follas do libro

No caso de que non o teña ou se a situación familiar, a día 31 de decembro de 2012, non coincide coa reflectida no libro, terá que presentarse documento ou documentos acreditativos do número de membros da unidade familiar, tales como:

ü  Sentenza xudicial de separación ou divorcio e/ou o convenio regulador onde conste a custodia do causante.

ü  Certificado ou volante de convivencia.

ü  Informe dos servizos sociais ou órgano equivalente do concello de residencia, que acredite a situación familiar.

No caso de discapacidade dalgún dos membros da unidade familiar incluídos na solicitude, ou do alumno igual ou superior ao 33% e inferior ao 65%, deberá presentarse un dos seguintes documentos que acrediten esta circunstancia a 31 de decembro de 2012:

ü  Certificado emitido polo órgano competente do grao de discapacidade cunha porcentaxe igual ou superior ao 33%,

ü  Resolución ou certificado emitido pola Seguridade Social de pensión de incapacidade permanente nos graos de total, absoluta ou gran invalidez,

ü  Documentación acreditativa da condición de pensionista de clases pasivas cunha pensión de xubilación ou retiro por incapacidade permanente para o servizo ou inutilidade.

O alumnado cunha discapacidade igual ou superior ao 65%, só ten que presentar a  certificación emitida polo órgano competente do grao de discapacidade, xunto coa solicitude da axuda

Impreso de matrícula

LETRAS GALEGAS 2014

Este ano para celebrar as Letras Galegas fixemos un mural colectivo entre todos as aulas de Educación Infantil e de Educación Primaria.

Durante estas semanas estivemos traballando sobre o autor homenaxeado Xosé María Díaz Castro e a súa obra. Ademais cada aula traballou sobre un poema en particular. Aquí vos deixamos as nosas achegas.

Educación Infantil 3 anos

You are missing some Flash content that should appear here! Perhaps your browser cannot display it, or maybe it did not initialize correctly.

Educación Infantil 4 anos

Educación Infantil 5 anos

1º Primaria

2ºPrimaria

3º Primaria

4º Primaria

5º Primaria

6º Primaria

Se queredes saber máis sobre o autor e a súa vida podedes aceder ás actividades que o Seminario Galán elaborou.

Para Educación Infantil

1º ciclo de Educación Primaria