BENVIDOS AO CEIP A CRISTINA

Rúa Eduardo Blanco Amor, s/n.
15.100. CARBALLO(A CORUÑA
)

TELF/ FAX: 881 880 400/ 881 880 402
E-MAIL: ceip.acristina@edu.xunta.es

FESTA DE ENTROIDO

Hoxe, 5 de febreiro toda a comunidade escolar do CEIP A Cristina disfrutamos dunha das festas máis simpáticas e entretidas.

Os alumnos e alumnas desfilaron para todos nós, lucindo os seus preciosos disfraces.

ENTROIDO 2016

Un ano máis chegou o entroido ao CEIP A Cristina. O día 5 de febreiro o noso colexio encherase de toda clase de bichos: caracois, abellas, xoaniñas, bolboretas e moscas. A festa está asegurada!!!!

Dende o Equipo de Dinamización da Lingua Galega queremos deixarvos uns recursos TICs sobre a celebración do Entroido en Galicia para que coñezades máis sobre a celebración desta festa tan importante na nosa terra.

Pero antes de empezar un refrán podedes recitar:

Vide nenas!

Vide nenos!

Non quero cara de penas

e de choros moito menos.

O Entroido imos festezar:

filloas e orellas

comeremos a fartar.

De disfraces non falemos

que eso non faltará.

30 de XANEIRO DÍA DA NON VIOLENCIA E A PAZ

O vindeiro 30 de xaneiro celébrase o día da non violencia e a PAZ.

Dende o equipo de Dinamización da lingua galega queremos deixarvos unhas actividades para que poidades coñecer máis sobre este día e as persoas que loitan e loitaron pola paz.