BENVIDOS AO CEIP A CRISTINA

Rúa Eduardo Blanco Amor, s/n.
15.100. CARBALLO(A CORUÑA
)

TELF/ FAX: 981 702 356 / 981758 260
E-MAIL: ceip.acristina@edu.xunta.es

HORARIO SECRETARIA XUÑO/XULLO

REVISTA ESCOLAR CURSO 2014-2015

Nesta revista recopilamos algúns dos traballos realizados ao longo de todo este ano. Esperamos que vos guste!

AXUDAS DE LIBROS TEXTO E FONDO SOLIDARIO DE LIBROS

As familias que soliciten as axudas de libros  deben presentar por cada alumno/a a seguinte documentación:

Impreso de solicitude (anexo I) e unha fotocopia da primeira folla.

Fotocopia do DNI ou NIE ( só no caso de non autorizar a súa consulta no Sistema de verificación de datos de identidade)

Libro de  familia e fotocopia de todas as follas cubertas.

No caso de que non teña libro de familia ou se a situación familiar, a 31 de decembro de 2013, non coincide coa reflectida no libro terá que presentar a documentación que acredite o número de membros da unidade familiar.Orixinal e copia para a súa compulsa.

No caso de discapacidade deberá presentar documentación que  acredite esta circunstancia  a 31 de decembro de 2013.Orixinal e copia para a súa compulsa.

MATRÍCULA CURSO 2015/2016

O proceso de matriculación para o novo alumnado terá lugar no mes de xuño entre os días 20 e 30 ambos os dous incluidos.

Deberán presentar a seguinte documentación:

Impreso de matrícula

Autorización da imaxe.

Fotocopia da tarxeta sanitaria.

Fotocopia calendario de vacinas.

2 fotos carnet.

Ø O impreso de matrícula poden descárgalo dende a propia páxina do cole.

LETRAS GALEGAS 2015

Este ano, co motivo da celebración do día das Letras Galegas pedimos a vosa colaboración para elaborar co/a voso/a fillo/a un slogan que invite ao emprego do noso idioma. O noso centro está fermosísimo coas paredes dos corredores adornadas cos vosos slogans!!!

Dende o Equipo de Dinamización da Lingua Galega queremos darvos as grazas por  axudarnos a reivindicar a importancia da aprendizaxe do galego e o seu uso.

Realizamos este vídeo coas fotos que sacamos diante do "photocall" para que poidades ver o resultado.

MOITAS GRAZAS!!!!

You are missing some Flash content that should appear here! Perhaps your browser cannot display it, or maybe it did not initialize correctly.

ADXUDICACIÓNS DA COMISIÓN DE ESCOLARIZACIÓN CURSO 2015/2016

Reunida a Comisión de Escolarización, o mércores 20 de maio, presidida por don Elisardo López Varela, inspector de Educación, resolveu a adxudicación de prazas reservadas ao alumnado con NEAE, así como o resto das prazas vacantes ofertadas polos centros educativos deste  Concello.

Deberán presentar a seguinte documentación:

Impreso de matrícula.

Autorización da imaxe.

Fotocopia da tarxeta sanitaria.

Fotocopia calendario de vacinas.

2 fotos carnet.

LISTAXES DEFINITIVAS DE ADMITIDOS E NON ADMITIDOS CURSO 2015-2016

A comisión de escolarización reunirase nos próximos días para resolver os casos dos nen@s non admitidos.

Contra esta resolución de listaxes definitivas poderase presentar recurso de alzada ante a Xefatura Territorial da Consellería de Educación e O.U de A Coruña, no prazo dun mes.

INFORMACIÓN PROCESO DE ADMISIÓN 2015/2016

ADMISIÓN 2015/2016

Nota Informativa ás familias

Non é necesario presentar adocumentación complementaria.

TODOS OS ALUMN@S QUE PRESENTARON SOLICITUDE PARA 4º DE EDUCACIÓN INFANTIL NO NOSO CENTRO  ESTÁN ADMITIDOS.

Ø A listaxe provisional publicarase o día 24 de abril de 2015 ás 14:00h.

A dirección  Carballo, 26 de marzo de 2015

INFORMACIÓN PROCESO DE ADMISIÓN

No apartado SECRETARÍA –ADMISIÓN 2015/2016 teñen a súa disposición toda a información relacionada co proceso de admisión así como nos taboleiros informativos do centro.

PLATAFORMA DAFIS (Datos sobre a Valoración da Condición Física Saudable)

O noso colexio como centro participante no Plan Proxecta de Innovación Educativa da Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria, acaba de dar un paso máis dentro deste proxecto, marcándose como un novo obxectivo, que o alumnado do centro adquira e consolide unha vida activa e saudable. Para iso, unha das actuacións consideradas neste programa educativo, é a valoración da condición física saudable do seu alumnado, cuxos datos serán recollidos e analizados na Plataforma DAFIS.

Para máis información, poden consultar o blog de educación física do centro:http://disfrutamosmovndonos-686983686.blogspot.com.es

BO PAPEL DE LAURA VILARIÑO E LUCÍA CARRO NO CAMPIONATO PROVINCIAL DE CAMPO A TRAVÉS

Laura Vilariño e Lucía Carro, alumnas de 3º e 5º de E.Primaria, finalizaron nos postos 19º e 34º,no Campionato Provincial de Campo a través escolar, celebrado na mañá de onte no circuito da praia de Cabío( A Pobra do Caramiñal).

O postos acadados polas dúas  atletas do noso centro son moi meritorios, xa que, neste Campionato, estaban representadas as mellores atletas da categoría benxamín e alevín da provincia de A Coruña.