Admisión 2024/25

PUBLICACIÓN DA LISTAXE PROVISIONAL DE ADMITIDOS E NON ADMITIDOS PARA O CURSO 2024/25.

Dende o día de hoxe están a vosa disposición as listaxes provisionais de admitidos e non admitidos para o curso 2024/25 dos cursos: 4º nivel de educación infantil, 2º nivel de educación primaria, 3º nivel de educación primaria e 5º nivel de educación primaria, no hall do centro.

Ante esta listaxe, poderase formular reclamación, no prazo de 5 días hábiles contados a partires do día de hoxe, perante o Consello Escolar.

ADMISIÓN DO ALUMNADO PARA O CURSO 2024/25

PRAZO DE PRESENTACIÓN DE SOLICITUDES:

Do 1 ao 20 de marzo de 2024 (ambos inclusive) de xeito presencial no centro escolar ou na sede electrónica.

DOCUMENTACIÓN A PRESENTAR

-SOLICITUDE DE ADMISIÓN ANEXO II (ED550B), debidamente crumprimentada e asinada.

-Poderase cubrir e xestionar dos seguintes xeitos: cumprimentarse de forma manual recollendo o Anexo II no centro (tamén se pode descargar nos arquivos adxuntos e cumprimentalo de xeito manual na casa para, posteriormente, entregalo no centro).

-Cubrilo dende a seguinte ligazón: https://www.edu.xunta.gal/admisionalumnado/

-Desde a Sede Electrónica da Xunta de Galicia: https://sede.xunta.gal/detalle-procedemento?codtram=ED550B&ano=2022&numpub=1&lang=gl

-DOCUMENTO ACREDITATIVO DO REQUISITO DA IDADE DO/A ALUMNO/A (copia do libro de familia ou do DNI do alumno/a).

-COPIA DO CONVENIO REGULADOR OU RESOLUCIÓN XUDICIAL EN CASO DE SEPARACIÓN OU DIVORCIO, se é o caso.

-SÓ EN CASO DE CAMBIO DE CENTRO: documento acreditativo de estar en disposición de reunir os requisitos esixidos en cada nivel educativo ou etapa.

Se se denega a consulta por parte da administración dos datos alegados, deberase traer documentación xustificativa dos mesmos e fotocopias (incluído o DNI).

HORARIO DE SECRETARÍA E DIRECCIÓN do 1 ao 20 de marzo:

-Luns: de 08:55 h a 09:55h.

-Martes: de 13:15 h a 14:05 h.

-Mércores: de 09:05 h a 09:55 h e de 12:05 h a 14:05 h.

-Xoves: de 13:15 h a 14:05 h.

-Venres: de 10:45 h a 11:35 h, de 12:35 h a 13:15 h e de 13:15 h a 14:05 h.

No caso de ter impedimentos para acudir neste horario, póñanse en contacto con nós por vía telefónica ou por correo electrónico.

Toda a documentación e normativa pode descargarse nos arquivos adxuntos, así como no taboeiro do centro.

CALENDARIO DE DATAS

-Publicación de postos escolares vacantes: antes do 1 de marzo.

-Presentación da solicitude de admisión: do 1 ao 20 de marzo.

-Presentación acreditativa dos criterios alegados en caso de baremo: 10 días hábiles contados a partires dos 2 seguintes ao remate do prazo para presentar as solicitudes de admisión. Do 24 de marzo ao 5 de abril.

-Publicación no centro da listaxe provisional de admitidos/as e non admitidos/as: antes do 26 de abril.

-Publicación no centro da listaxe definitiva de admitidos/as e non admitidos/as:

-Formalización da matrícula: do 20 ao 30 de xuño.

VACANTES PARA O CURSO 2024/25

CURSOS VACANTES
4º EDUCACIÓN INFANTIL 20
5º EDUCACIÓN INFANTIL 0
6º EDUCACIÓN INFANTIL 0
1º EDUCACIÓN PRIMARIA 0
2º EDUCACIÓN PRIMARIA 0
3º EDUCACIÓN PRIMARIA 1
4º EDUCACIÓN PRIMARIA 0
5º EDUCACIÓN PRIMARIA 0
6º EDUCACIÓN PRIMARIA 9

XORNADA DE PORTAS ABERTAS

O vindeiro luns 4 de marzo ás 16:00 h convidamos ás familias do alumnado de nova incorporación (3 anos) a coñecer o noso centro.

VACANTES PARA O CURSO 2024/25