BRILLANTE PAPEL DA CRISTINA NO CAMPIONATO PROVINCIAL DE CAMPO A TRAVÉS ESCOLAR

Os/as dezaseis atletas que representaron ao noso centro no Campionato Provincial de campo a través escolar celebrado esta mañá no circuito Virxe do Loreto de Porto do Son ,tiveron unha sobresaínte actuación.

A nivel individual e por equipos os resultados foron  os seguintes:

JULIA

CAMPIONA PROVINCIAL ALEVÍN FEMININO

EQUIPO ALEVÍN FEMININO

(Luna, Ana,Victoria, Paula,Julia e Claudia)

SUBCAMPIÓN PROVINCIAL

EQUIPO BENXAMÍN MASCULINO

(Alex,Thiago,Hugo,Adrián,Gael e Mateo)

MEDALLA DE BRONCE

Tamén destacar a participación a nivel individual de Sara, Marta,Enzo e Lucía, que realizaron un gran papel.

MARTA E SARA

BENXAMÍN FEMININO

ENZO

ALEVÍN MASCULINO

LUCÍA

INFANTIL FEMININO

RESULTADOS CAMPIONATO PROVINCIAL DE CAMPO A TRAVÉS ESOLAR

Noraboa e moitas grazas a todos/as polo voso esforzo e comportamento!

Con este campionato ponse punto final  á tempada de campo a través por este curso, que en liñas xerais, pódese considerar de sobresaínte, xa que, o noso centro estivo presente por undécima vez consecutiva no Campionato Provincial.

Quero darlle as grazas a todos/as os nenos/as que participaron esta tempada nas dúas Fases, polo seu esforzo e comportamento, e animarvos, a seguir esforzándovos para intentar mellorar día.

Agradecer tamén ás familias, a súa inestimable colaboración durante toda a mañá.

Moitas grazas!