LIBROS DE TEXTO CURSO 2016-2017

LIBROS

LIBROS DE TEXTO.

CURSO 2016-2017

Publicamos a relación de libros de texto e

materiais didácticos para o

curso escolar 2016-2017.

FORMALIZACIÓN DE MATRÍCULA

(Enlace ao Portal Educativo Consellería)

NORMATIVA:  (Orde  12/3/2013)

ANEXO III-1 (FORMALIZACIÓN)

FICHA DE DATOS DE MATRÍCULA

DOCUMENTACIÓN REQUERIDA

FONDO SOLIDARIO LIBROS DE TEXTO. 2016-2017

FONDO SOLIDARIO  DE LIBROS DE TEXTO.

CURSO 2016-2017

AXUDAS LIBROS DE TEXTO. FONDO SOLIDARIO (PORTAL EDUCATIVO)

Publicada a Orde do 27 de abril de 2016   pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2016/17.

RESUME DA ORDE (EXTRACTO)

ANEXO I  ( Solicitude para Fondo Solidario e axudas para libros e materiais)

ESTRATEXIA GALEGA DE CONVIVENCIA ESCOLAR

ENLACE AO PORTAL EDUCATIVO DA CONSELLERÍA DE EDUCACIÓN E ORDENACIÓN UNIVERSITARIA

AXUDAS ADQUISICIÓN MATERIAL ESCOLAR

AXUDAS PARA A ADQUISICIÓN DE MATERIAL ESCOLAR

ORDE do 25 de agosto de 2015 pola que se convocan axudas para a adquisición de material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria ou educación especial en centros sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2015/16.

(ENLACE CONSELLERÍA EDUCACIÓN)

AXUDAS LIBROS DE TEXTO 2015-2016

PROGRAMAS DE LIBROS DE TEXTO 2015-2016

AXUDAS LIBROS DE TEXTO

Publicada a Orde do 22 de maio de 2015 pola que se convocan axudas para a adquisición de libros de texto destinadas ao alumnado matriculado en 1º, 2º, 4º e 6º de educación primaria, 1º e 3º de educación secundaria obrigatoria ou educación especial, en centros sostidos con fondos públicos, para o seu uso no curso escolar 2015/16.

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO

Publicada a Orde do 21 de maio de 2015 pola que se regula o fondo solidario de libros de texto destinado ao alumnado matriculado en 3º e 5º de educación primaria e en 2º e 4º de educación secundaria obrigatoria, en centros docentes sostidos con fondos públicos no curso escolar 2015/16.

INSTRUCIÓNS DA DIRECCIÓN XERAL DE RECURSOS HUMANOS SOBRE OS PROGRAMAS DE LIBROS DE TEXTO PARA O CURSO 2015-2016

ANEXOS SOLICITUDE FONDO SOLIDARIO

ANEXOS SOLICITUDE AXUDA LIBROS

AVALIACIÓN 3º DE EDUCACIÓN PRIMARIA

Resolución do 24 de abril de 2015, da Dirección Xeral de Educación, Formación Profesional e Innovación Educativa, pola que se ditan instrucións para o desenvolvemento da avaliación individualizada dos alumnos e alumnas de terceiro curso de educación primaria na Comunidade Autónoma de Galicia para o curso 2014-2015.

ENLACE A PORTAL EDUCATIVO XUNTA DE GALICIA.

ENLACE A NOSA AULA VIRTUAL

DÍA DA PAZ 2014