RESERVA DE PRAZA E ADMISIÓN DE ALUMNADO CURSO 2021-2022

Alumnos de 6º de Educación Primaria

Estes alumnos deberán formalizar a reserva de praza para 1º ESO do curso 2021-2022 durante o mes de xaneiro de 2021 sempre e cando vaian a cursar os seus estudos no IES A Sangriña.

Documentación necesaria:

• Impreso facilitado polo centro
  • DNI do alumno/a ou fotocopia do libro de familia

Se algún alumno/a decide non cursar 1º de ESO no IES A Sangriña terá que no mes de marzo (do 1 o 22 de marzo) solicitar praza no centro que considere e non debe entregar a documentación citada no primeiro apartado pero sí comunicar ao CEIP A Sangriña esa decisión.

Alumnos de Educación Infantil e de 1º, 2º,3º,4º e 5º de Educación Primaria

Entregarán no centro durante o mes de xaneiro o impreso de ACTUALIZACIÓN DE DATOS E RESERVA DE PRAZA que se lles enviou estes días a través dos seus fillos.

Novos alumnos/as para o curso 2021-22

Tódolos alumnos que desexen incorporarse a este centro no vindeiro curso 2021-22 terán de prazo para solicitar a Admisión neste centro dende o día 1 ao 22 de marzo.

Documentación necesaria

• Solicitude de Admisión (facilítase no centro)
  • DNI do pai, nai e alumno/a
  • Se o alumno non tivera DNI fotocopia do libro de familia da súa páxina