Así celebramos o Día da Paz

Aqui vos deixamos o resumo das distintas actividades que fixemos para celebrar o Día da Paz.

Pincha na imaxe para velas.

VISITOUNOS SUSA HERRERA!

Hoxe tivemos o privilexio de escoitar, en vivo e en directo, as cancións do novo disco de  Susa Herrera " En Cabárceno se sigue cantando"

Para ver unha pequena mostra da actuación, pincha na imaxe

Semana do Entroido (1-5 Febreiro)

SEMANA DE ENTROIDO 2016

(1 ao 5 de Febreiro)

Durante a vindeira semana imos celebrar no centro o Entroido. Cada día da semana adicarémolo a unha temática e os nenos poderán disfrazarse cun disfraz ou cun pequeno complemento alusivo ao tema. (Non é preciso mercar os disfraces, nin é obrigatorio participar). As temáticas serán:

·        Luns: Olimpiadas.

·       Martes: terror.

·       Mércores: profesións.

·       Xoves: o mar.

·       Venres: libre

O venres será a festa de Entroido, os alumnos de terceiro e cuarto serán os encargados nesta ocasión, de traer a merenda para o resto dos seus compañeiros. Para esta celebración traeán postres de Entroido (orellas, filloas, biscoitos, …).Os nenos alérxicos e intolerantes virán coas as súas propias merendas.

Máis info sobre o Entroido premendo neste enlace

UNHA SORPRESA NA BIBLIOTECA

Despois dunha semana esperando pola sorpresa, a biblioteca hoxe descubriu o segredo que gardaba para os nenos e nenas. Mirade!

EXCURSIÓN A INDIANA BILL INFANTIL

OS NENOS DE 5 ANOS COCINEIROS DE MASTERCHEF POR UN DÍA!!

AS NENAS E OS NENOS DE 5 ANOS PARA REMATAR O SEU PROXECTO SOBRE FAUSTINO (O ESQUELETO) FIXERON UN PRATO CREATIVO CON ALIMENTOS RICOS EN CALCIO. MIRADE QUE PRATOS TAN CHULOS!!!

GUÍA DE LECTURAS NADAL

Para este Nadal un libro non pode faltar! Por iso vos deixamos estas recomendacións.

PRIMEIROS PASOS USANDO O ÁBACO SOROBÁN

Durante este mes de decembro, os alumnos de 3º de primaria, empezamos a coñecer o manexo do ábaco Sorobán para mellorar o cálculo mental.

Os rapaces están super ilusionados e os resultados son realmente espectaculares.

AS PORTAS DO NADAL

Nas distintas titorías e aulas do cole, os alumnos e os mestres decoramos as portas con motivos navideños.

ESTE É O RESULTADO