SEMANA DA POESÍA

Os alumnos de primeiro curso sorprendéronnos con estas tres xeniais poesías de Federico García Lorca. Aqui tendes o vídeo.

Unha noticia fantástica!

El Proyecto Colaborativo: El Quijote con las Tic, en el que particiapamos, ha sido galardonado con el premio Quijote del año.Pincha imaxe

TROCANDO LIBROS!!

XA ESTÁ TODO LISTO!!

DURANTE ESTA SEMANA ESTIVEMOS RECOLLENDO LIBROS E MAÑÁ, O DÍA DO LIBRO, FAREMOS O TROCO!! COMO PODEDES VER, FOI UN ÉXITO, E HAI MOITOS LIBROS ONDE ESCOLLLER!!!

PROXECTO 3 ANOS: EDUCACIÓN VIAL

OS NENOS E AS NENAS DE 3 ANOS DURANTE O SEGUNDO TRIMESTRE FIXERON UN PEQUENO PROXECTO SOBRE  EDUCACIÓN VIAL. PARA REMATAR VEU PABLO, UN POLICÍA LOCAL DO CONCELLO PARA DIRIXIR UN PEQUENO CIRCUITO DE EDUCACIÓN VIAL.

SEGUIMOS CO PROXECTO: QUE DIVERTIDO É LER!

Esta vez dous contos: O Ratiño Pérez e Carapuchiña Vermella. Pincha imaxe

Proxecto: Que divertido é ler!!!

Os nenos de segundo estamos levando a cabo un Proxecto: que divertido é ler! Fomos a aula de tres anos para compartilo con eles. Pincha na imaxe

Visitamos o punto limpo

Una visita que seguro non olvidarán!Pincha na imaxe

HAI UNHA POESÍA PARA TI

Empezamos a preparar o Día da Poesía visitando a biblioteca! Pincaha na imaxe

CHARLA: RECICLAMOS PAPEL NO COLE

Os nen@s de sexto viñeron a segundo a darnos unha charla sobre a reciclaxe do papel. Pincha na imaxe para escoitalas!

Día da Muller Traballadora: As nosas mamás

Homenaxe as mamás! Se queres velo, pincha na imaxe