JESÚS GONZÁLEZ ÁLVAREZ (XÚ)

ESTE ANO PARA CONMEMORAR O DÍA DAS LETRAS GALEGAS, OS TRES CENTROS PÚBLICOS DA LOCALIDADE ESTAMOS DESENVOLVENDO UN PROXECTO CONXUNTO SOBRE O ARTISTA GALEGO JESÚS GONZÁLEZ ÁLVAREZ, QUE NACEU EN SALGUEIRÓ E QUE SE FORMOU ACADÉMICAMANTE EN CATALUNYA.

BIOPOESÍA DE ROSALÍA

Este ano, o equipo de normalización coordinou unha serie de actividades sobre Rosalía de Castro. Aquí vos presento unha delas: a biopoesía de Rosalía.

Foi unha actividade na que participaron todos os cursos do centro e, por iso, quedou este fabuloso traballo que queremos compartir con vos.

INAGURACIÓN DA EXPOSICIÓN HOMENAXE AO PINTOR GUARDÉS XÚ

Un ano máis o Equipo de Normalización Lingüística, en colaboración cos centros públicos da localidade, levamos a cabo un novo proxecto de investigación e produción plástica adicado ao pinto

Unha viaxe especial! Visitamos un palangreiro

Coñecemos un palangreiro por dentro e cada unha das súas partes! Pincha na imaxe e verás...

SAÍDA A SAN XEROME (4 ANOS)

OS NENOS DA SANGRIÑA DISFRUTARON DUN DÍA DE CONVIVENCIA NOS VIVEIROS DE SAN XEROME, MIRADE QUE BEN O PASARON:

O Rei Alfonso nomeounos cabaleiros andantes!

Grazas ao rei Alfonso fomos nomeados cabaleiros andante!  Foi unha experiencia xenial! Que ben o pasamos! Pincha nas imaxes

2º A

2º B

SEMANA DA POESÍA

Os alumnos de primeiro curso sorprendéronnos con estas tres xeniais poesías de Federico García Lorca. Aqui tendes o vídeo.

Unha noticia fantástica!

El Proyecto Colaborativo: El Quijote con las Tic, en el que particiapamos, ha sido galardonado con el premio Quijote del año.Pincha imaxe

TROCANDO LIBROS!!

XA ESTÁ TODO LISTO!!

DURANTE ESTA SEMANA ESTIVEMOS RECOLLENDO LIBROS E MAÑÁ, O DÍA DO LIBRO, FAREMOS O TROCO!! COMO PODEDES VER, FOI UN ÉXITO, E HAI MOITOS LIBROS ONDE ESCOLLLER!!!

PROXECTO 3 ANOS: EDUCACIÓN VIAL

OS NENOS E AS NENAS DE 3 ANOS DURANTE O SEGUNDO TRIMESTRE FIXERON UN PEQUENO PROXECTO SOBRE  EDUCACIÓN VIAL. PARA REMATAR VEU PABLO, UN POLICÍA LOCAL DO CONCELLO PARA DIRIXIR UN PEQUENO CIRCUITO DE EDUCACIÓN VIAL.