BENVIDOS AO NOVO CURSO ESCOLAR 2014/15!!

O CLAUSTRO DE MESTRES QUERE DARVOS A BENVIDA AO NOVO CURSO ESCOLAR E RECORDARVOS QUE AS CLASES DARÁN COMEZO O VINDEIRO MÉRCORES 10 DE SETEMBRO NO SEU HORARIO HABITUAL.

UN SAÚDO

VIAXAMOS A EXIPTO!

Os alumnos de cuarto, tivemos o privilexio de viaxar ao antigo Exipto grazas aos nenos e nenas de segundo de primaria. Levan todo curso invetigando e...Mirade todo o que nos ensinaron. Parabéns!

OS ALUMN@S DE CUARTO PARTICIPAN NAS XORNADAS DE DINAMIZACIÓN DOS MERCADOS

Os alumnos de cuarto de primaria, participaron nas xornadas de Dinamización dos mercados e productos de pesca,Baixo o lema "Emprázate" Foron  invitados a ditas xornadas polo Concello de A Guarda.

EXCURSIÓN DOS NENOS DE 3 ANOS A CASA DA BIS DE VERA!!!

OS NENOS DE 3 ANOS PASARON UN DÍA FANTÁSTICO NA CASA DOS BISAVÓS DE VERA ONDE  FIXERON PAN, RECOLLERON OVOS, PATACAS, ETC. UNHA GRAN EXPERIENCIA  NO MEDIO DE SALCIDOS!

CIRCO PARA TODOS!

ESTE ANO TODO O CENTRO FOI AO CIRCO E PUIDO DISFRUTAR DO ESPECTÁCULO DE GALTÜK. AQUÍ TEDES UNHA REPORTAXE DO QUE OS NENOS E AS NENAS VIRON.

ESPERAMOS QUE VOS GUSTE!

REVISTA ESCOLAR CURSO 2013 - 2014

Xa a temos aquí, acabadiña se saír a luz!

Se queredes ver un pequeno repaso do que foi acontecendo ao longo do curso. Veña... ábrea e empezar a ler!

RESOLUCIÓN DA SOLICITUDE DE PRAZAS PARA O CURSO ESCOLAR 2014/15

Clicade no arquivo adxunto!!!

Un saúdo

EXPOSICIÓN DOS TRABALLOS DE CHUNY NO CENTRO CULTURAL!

Eeste ano, dende o equipo de Normalización Lingüística e en colaboración cos demáis colexios públicos da localidade, levamos a cabo un proxecto sobre a artista Chuny Vázquez.

Cada aula traballou un ou vaios dos seus traballos e despois fixeron o seu propio.

COÑECEMOS AO INVENTOR FELIX FERREIRA!

Onte, os rapaces e rapazas de 4º de primaria, tivemos o privilexio de coñecer a un inventor: FELIX FERREIRA.