ANDREA PORTELA RUIZ foi premiada no concurso de relatos organizado por Vegalsa en Betanzos

Andrea Portela Ruiz, alumna de 4ºB de Educación Primaria do Ceip A Sangriña, foi premiada

no concurso de relatos organizado por Vegalsa en Betanzos.

Clica de no arquivo e o poderedes ver!!!! Merece a pena!!

AVISO : CAMBIO DE NÚMEROS DO CENTRO

Os números de teléfono e fax cambiaron recentemente. Aquí os novos

Teléfono:

886 110 081   886 110 082    886 110 083

Fax :

Saída do clube de lectura a Baiona

O pasado venres, 10 de xuño o Departamento de dinamización Lingüística do CEIP A Sangriña organizou unha saída a Baiona coa intención de premiar aos participantes do noso Club de Lectura. Alí fixemos unha andaina rodeando o Parador e gozando dunha visita as súas instalación nas que nos atenderon con moita amabilidade. Tamén tivemos tempo para merendar no parque contiguo,  probar a tirolina e pasar unha mañá diferente e divertida. Para o próximo curso  esperamos poder repetir e dende xa animámosvos a que vos apuntedes.

Visita de Ledicia Costas

Durante o mes de maio recibimos a visita da nosa escritora preferida, Ledicia Costas, Premio Merlín de Literatura Infantil 2014 e Premio Nacional de Literatura Infantil e Xuvenil 2015 pola obra "Escarlatina, a cociñeira defunta" do que gozamos no club de lectura.

Ledicia respondeu a todas as preguntas que lle fixemos, asinou unha chea de libros e desvelounos algúns truquiños e trasnadas do ilustrador, Victor Rivas, das que non nos decatáramos. Nós quixemos agradecerlle a súa presenza cunha sorpresa: disfrazamos  a dúas das alumnas dos personaxes principales de Escarlartina e Esmeraldina, a pequena defunta. Aquí vos deixamos o resultado!

APERTAS DE BALDE

AQUÍ ESTÁN UNHA FOTIÑOS DUNHA ACTIVIDADE QUE FIXEMOS A PRINCIPIO DE CURSO, DENDE O QUIPO DE NORMALIZACIÓN. O FIXEMOS PARA CONMEMORAR O DÍA DA PAZ E O TITULAMOS "APERTAS DE BALDE". FOI UNHA ACTIVIDADE MOI BONITA

"OLLADAS" (PROXECTO BODY). EXPOSICIÓN NO SALÓN DE ACTOS (aberta ao público)

Vos presentamos unha nova actividade, enmarcada, dentro do proxecto BODY, na que fixemos unha recopilación de fotos antigas e novas. Buscando a maior similitude posible.

Atópase no salón de actos e podedes ir a vela cando queirades. Aquí puxemos un vídeo resumo, espearamos que vos guste: