PRAZO DE RESERVA E VACANTES PARA O CURSO 2015/16

PRAZO DE SOLICITUDE DE PRAZA PARA NOVOS ALUMNOS:

RECURSOS DE ROSALÍA DE CASTRO

CHARLA: RECICLAMOS PAPEL NO COLE

Os nen@s de sexto viñeron a segundo a darnos unha charla sobre a reciclaxe do papel. Pincha na imaxe para escoitalas!

Día da Muller Traballadora: As nosas mamás

Homenaxe as mamás! Se queres velo, pincha na imaxe

EU SON ROSALÍA

Pincha na imaxe

UN ENTROIDO DE CINE!!

ESTE ANO OS NENOS DISFRUTARON DUN ENTROIDO DE CINE, DURANTE TODA A SEMANA TRANSFORMÁMONOS EN PERSONAXES DE PELÍCULAS; E O VENRES, UNHA ESPECTACULAR FESTA CON POSTRES CASEIROS TÍPICOS DO ENTROIDO, DESFILES, ACTUACIÓNS, MÚSICA....

O VÍDEO E LONGO PERO AS FOTOS LLE QUEDARON CHULISIMAS AO PROFE JOSE. ESPERAMOS QUE VOS GUSTE!!

A festa do amor e amizade!

San Valentín andivo merodeando polo cole esta semana e propúxonos relizar algunhas actividades co lema: "Con moito corazón"

O DÍA DA PAZ EN 5º PRIMARIA

O ALUMNADO DE 5º DE PRIMARIA NA ASIGNATURA DE VALORES CÍVICOS TRABLLARONE  INVESTIGARON SOBRE O DÍA DO PAZ; E, PARA CONMEMORAR ESTE DÍA LLE CONTARON CONTOS AOS NENOS E NENAS DE INFANTIL.

CLICADE NO ENLACE E TEDES MÁIS INFORMACIÓN E FOTOGRAFÍAS:

CELEBRAMOS O DÍA DA PAZ

GAÑADORES DO CONCURSO "RECUNCHOS DE GALICIA"

GAÑADORES DOS MESES DE NOVEMBRO E DECEMBRO: