Programas de Educación para saúde en primaria

A asociación Érguete Baixo Miño realizou os seus talleres de educación para a saúde no cole. Foron talleres moi divertidos no que o pasamos moi ben e aprendimos moitas cousas!

"Os picapedra" polos alumnos de 4º !

Os alumnos de 4º interpretan a sintonía de "Os Picapedra"

menú abril

SAÍDA A APÍPOLIS

O PASADO 13 DE ABRIL OS NENOS E AS NENAS DE INFANTIL E 1º DE PRIMARIA, FIXEMOS UNHA SAÍDA A APÍPOLIS. AQUÍ ESTÁ UN VÍDEO QUE CASE TODAS AS FOTOS. ESPERAMOS QUE VOS GUSTE!!

Curtametraxe : Amar Atón

San Xerome presenta a súa curtametraxe : "Amar Atón" . Gran traballo artistas !!

Charla : Navega con rumbo!

Esta semana recibimmos unha visitia moi interesante sobre as posibilidades , utilidades e riscos das novas tecnoloxías chamada : "Navega con rumbo"

Poesía por un tubo!!

No cole celebramos o día internacional da poesía traballando uns poemas en galego que contamos aos nosos compañeiros e compañeiras a través dun tubo.

Máis info sobre a actividade premendo neste enlace

MENÚ ABRIL

Dentro de los próximos días tendremos confirmación de los menús en blanco.