ASÍ CELEBRAMOS O DÍA DA POESÍA!

RECOPILATORIO DE REFRANES RELACIONADOS CON BURROS

LOS ALUMNOS DE 4º ESTAMOS PARTICIPANDO EN EL PROYECTO COLABORATIVO " PLATERO Y YO " EN LA ERA DIGITAL JUNTO CON OTROS MUCHOS COLES DE ESPAÑA.

ESTA SEMANA HEMOS DECIDIDO TRABAJAR LOS REFRANES! BOTÁDELLE UN OLLO, SEGURO QUE SABEDES ALGÚN DELES!

LIMPEZA DA PRAIA DA AREA GRANDE!! (INFANTIL)

OS NENOS E NENAS DE INFANTIL, INMERSOS NUN PROXECTO MEDIOAMBIENTAL, DECIDIRON IR A VER E LIMPAR A PRAIA DA AREA GRANDE; REFLEXIONANDO SOBRE POR QUÉ CHEGOU TODO ESE LIXO A PRAIA.

TEMOS QUE AGRADECER AO PERSOAL DO CONCELLO TODA AXUDA QUE NOS PRESTARON.

AQUÍ VOS DEIXO UNHA REPORTAXE!!

ENTROIDO 2014

ESTE ANO NO NOSO CENTRO TENTAMOS RECUPERAR A TRADICIÓN DOS COMPADRES E DAS COMADRES, FIXEMOS UNHA GRAN FESTA E PASÁMOLO FENOMENAL.

AQUÍ VOS DEIXO UNHAS FOTIÑOS!!!

EXHIBICIÓN DA GARDA CIVIL

O PASADO XOVES TIVEMOS A GRAN SORTE DE OBSERVAR UNHA DEMOSTRACIÓN DO TRABALLO QUE FAE A GARDA CIVIL.

VIMOS COMO O SEU CAN ATOPABA DROGA E AVISABA OA SEU ADESTRADOR, TAMÉN DETECTOU UNHA "BOMBA" DENTRO DUNHA MALETA E DESPOIS VEU UN ROBOT E A LEVOU PARA DESACTIVALA.

PUIDEMOS PROBAR AS SÚAS MOTOS, COCHES, CASCOS, PORRAS, CÁMARAS DE VISIÓN NOCTURNA, ETC.

INVESTIGAMOS O PALEOLÍTICO!

Nestas últimas semanas andivemos investigando o período da Prehistoria: O paleolítico.

Aquí vos deixamos o resultado!

RECURSOS PARA O DÍA DA POESÍA

Coincidindo coa chegada da primavera, cada ano celebramos o Día Mundial da Poesía. Nós queremos sumarnos a esta homenaxe a poesía.

PARTICIPAMOS NO LIBRO COLABORATIVO " PLATERO Y YO" NA ERA DIXITAL

Para conmemorar o centenario  do nacemento da obra "PLATERO Y YO",   unímonos ao Proxecto Colaborativo "Platero y Yo" na era dixital, iniciado e coordinado por Lourdes Giraldo Vargas.

RECURSOS PARA O ENTROIDO