DÍA MUNDIAL DA SAÚDE 2024

No ano 1948, a Asemblea Mundial da Saúde proclamou o 7 de abril como Día Mundial da Saúde. Esta data foi escollida en conmemoración á fundación da Organización Mundial da Saúde (OMS) e coa necesidade de crear conciencia sobre as enfermidades mortais mundiais e crear hábitos sans nas persoas.

Dende o programa Edusaúde, organizouse unha andaina ata o Castelo de Santa Cruz

Alí esperaba chea de enerxía NURIA GÓMEZ de FITDANCE que impartiu maxistralmente ó noso alumnado unha clase de zumba, dividíndoo por idades e trasmitínllolle toda a súa enerxía e ilusión.

Remataron agotadiños pero felices con tan magnífica experiencia!!!

Non esquecemos tampouco neste día a merenda conxunta con froita, auga e residuos cero claro!!!

Grazas ó Concello da Guarda pola súa colaboración no evento e graciñas moi especiais á mestra da actividade, Nuria.

O día deixou imaxes ben fermosas:

Seguide coidándovos e non deixedes de concienciar ás persoas que tedes cerquiña!!!!