DEPARTAMENTO ORIENTACION

AXUDAS PARA ALUMNADO CON NECESIDADES ESPECÍFICAS DE APOIO EDUCATIVO CURSO 2024/2025

Prazo: do 30 de abril ata o 13 de setembro de 2024.

Está dirixido a persoas que presentan unha necesidade específica de recibir apoio educativo derivado dalgunha das seguintes situacións:

• Discapacidade.
  • Trastorno do espectro autista.
  • Altas capacidades.
  • Trastorno grave de conducta ou da comunicación e da linguaxe.
  • Trastorno déficit da atención e hiperactividade.

Toda a información no seguinte documento e enlaces:

COMEZAMOS E. INFANTIL!!!

A incorporación dos nenos e nenas de 3 anos á vida escolar debe ser unha experiencia positiva, que os faga sentir que se fan "maiores" de forma divertida.

Os primeiros días de clase son xeralmente duros para os nenos e as nenas. Uns incorpóranse por primeira vez a un centro educativo; outros deixan o seu centro preescolar para ir ao "cole de maiores", e, en calquera caso, despois dun longo período vacacional, cústalles recuperar o ritmo de traballo. ¿A quen non?

Pero cun apoio axeitado, por parte das familias e do profesorado, as xornadas  converteranse pronto nunha diversión continua e as inseguridades, os nervios e os choros desaparecerán sen decatarnos.

De novo, a orientadora, María Masana, propón unhas pautas, que expuxo, acompañada do equipo de apoio, Ana e Carmen  ás familias :

PASO DE E.PRIMARIA A E. SECUNDARIA

O paso do colexio ó instituto adoita converterse nun momento importantísimo, especialmente cando supón un cambio de ambientes, novos compañeiros e amigos, novxs titorxs e rutinas. Axudar e preparar ó alumnado é fundamental, sobre todo a medida que se achega o cambio.

De novo a orientadora María Masana preparou esta presentación para, acompañada do equipo de apoio Ana e Carmen, presentarlla  ás familias.

PASO DE E.INFANTIL A PRIMARIA

O paso de E.Infantil a E.Primaria supón un gran cambio para as nenas e nenos e as súas familias. Prodúcense moitos cambios con respecto a rutinas e métodos de aprendizaxe.

Conscientes disto, a orientadora do Centro, María Masana, preparou esta presentación, e, acompañado do profe Jose, da mestra de apoio, Ana e da mestra de A.L, Carmen convocaron ás familias para visionala e comentala.

Aquí a deixamos para que a repasedes se necesitades e lista para as familias que non puideron asistir á charla:

VISITA DO ALUMNADO DE 6º Ó IES A SANGRIÑA

O pasado mércores o alumnado de 6º de primaria foi a coñecer o centro de educación secundariaó que acudirán o curso que vén.

Alí, alumnado de 2º da ESO contoulles a súa experiencia no cambio de etapa e compartiron consellos.

A orientadora Ángeles Martínez, explicoulles como ía ser 1º da ESO e respostou ás dúbidas que lles plantexaron os nosos alumnos e alumnas.

De seguido, deron un paseo polo centro e coñeceron varias aulas: os laboratorios, a aula de plástica, de música e incluso a biblioteca.

Por último, compartiron uns minutos no patio con alumnado co que estudiarán o próximo curso e saudaron a irmáns, irmás, curmáns/as e outras amizades.

Moi contentos/as e motivados para os últimos días, volveron para o CEIP, onde lles espera a recta final para dar por finalizada a súa etapa de infantil e primaria onde moitos e moitas levan convivindo 9 anos.

Esperemos que lles vaia moi ben!

IMAXES DA CHARLA DE CIBERSEGURIDADE

Enmarcado no Plan director para a convivencia e mellora da seguridade nos Centros educativos e o seu entorno e impartida pola Garda Civil Elena Dominguez do posto de Tomiño, as familias do Centro asistiron a esta charla sobre ciberseguridade.

Pola mañá foi o alumnado de 5º e 6º os primeiros que recibiron esta charla. Aquí queda toda a información do que falaron:

Foi moi interesante. Graciñas!!!!

BOLSAS PARA O ALUMNADO CON NECESIDADES ESPECÍFICAS DE APOIO EDUCATIVO (ANEAE)

REQUISITOS:

• Recibir apoio fora do centro nunha empresa/entidade (gabinete)

PRAZO: Ata o 27 de setembro no centro.

PROCEDEMENTO: Rexistro na web PREMA AQUÍ e cumprimentar os datos que correspondan.

DOCUMENTACIÓN QUE SE DEBERÍA ENTREGAR NO DEPARTAMENTO DE ORIENTACIÓN ademais da solicitude:

• Fotocopia de tódolos membros da unidade familiar
  • Certificado Conta Bancaria
  • Informe Gabinete