VISITA DO ALUMNADO DE 6º Ó IES A SANGRIÑA

O pasado mércores o alumnado de 6º de primaria foi a coñecer o centro de educación secundariaó que acudirán o curso que vén.

Alí, alumnado de 2º da ESO contoulles a súa experiencia no cambio de etapa e compartiron consellos.

A orientadora Ángeles Martínez, explicoulles como ía ser 1º da ESO e respostou ás dúbidas que lles plantexaron os nosos alumnos e alumnas.

De seguido, deron un paseo polo centro e coñeceron varias aulas: os laboratorios, a aula de plástica, de música e incluso a biblioteca.

Por último, compartiron uns minutos no patio con alumnado co que estudiarán o próximo curso e saudaron a irmáns, irmás, curmáns/as e outras amizades.

Moi contentos/as e motivados para os últimos días, volveron para o CEIP, onde lles espera a recta final para dar por finalizada a súa etapa de infantil e primaria onde moitos e moitas levan convivindo 9 anos.

Esperemos que lles vaia moi ben!