ADMISION ALUMNADO

ADMISIÓN ALUMNADO 6º PRIMARIA NO IES A SANGRIÑA

Todo o alumnado que solicitou plaza para o IES A Sangriña está admitido.

Como novidade este ano no IES A Sangriña inauguran unha nova canle para as prematrículas e as matrículas do alumnado de ESO e Bacharelato. En lugar de encher un formulario en papel, as familias accederán a un formulario web a través da páxina oficial do IES:

Paseo de Portugal, 21, 36780, A Guarda - Tel. 886 110 060

Este proceso realizarase entre os días 3 e 13 de maio, ambos incluídos.

ADMISIÓN ALUMNADO .CURSO 2024-2025

Pódese consultar a listaxe no taboleiro que se atopa no interior do Centro.

ADMISIÓN DO ALUMNADO PARA O CURSO 2024-2025

O próximo día 1 de marzo comeza o prazo de admisión para o curso 2024-2025.

Aquí tedes toda a información necesaria.

Podedes chamar ó teléfono 886110081 para resolver as vosas dúbidas.

POSTOS VACANTES PARA O CURSO 24-25

Relación de postos escolares vacantes para o curso 2024-2025.

SOLICITUDES ADMISIÓN ALUMNADO CURSO 2022/2023

Este procedemento afecta a todos aqueles alumnos/as de nova admisión no centro:

Alumnos/as de 5º de Educación Infantil (Clase de 3 anos) ou a aqueles alumnos/as que se queiran incorporar noutros cursos nos que exista vacante.

PRAZO: do 1 ao 20 de marzo

DOCUMENTACIÓN:

• IMPRESO SOLICITUDE  que se facilita na Secretaría do centro ou que se pode cubrir na páxina de Portal Educativo>Admisión de Alumnado (que de momento está pechada ata que se abra o prazo) ou con Certificado Dixital na aplicación que hai na mesma páxina. En canto esté dispoñible colgaremos a ligazón.
  • FOTOCOPIA DNI do pai, nai e alumno/a. Se o alumno non tivera DNI entregarase a fotocopia do libro de familia onde figura.

Todas as familias que desexen información do centro ou sobre calquera dúbida relativa ao proceso poden porse en contacto co Secretario preferiblemente en horario de recreo (entre as 11:00 e as 12:00) para acordar unha cita persoal. Tamén estamos dipoñibles para atendervos os Martes pola tarde no horario de 15:30 a 18:00. Recomendamos esta última opción.

Teléfono Secretaría 886 110 081