COMEZAMOS E. INFANTIL!!!

Versión para imprimir

A incorporación dos nenos e nenas de 3 anos á vida escolar debe ser unha experiencia positiva, que os faga sentir que se fan "maiores" de forma divertida.

Os primeiros días de clase son xeralmente duros para os nenos e as nenas. Uns incorpóranse por primeira vez a un centro educativo; outros deixan o seu centro preescolar para ir ao "cole de maiores", e, en calquera caso, despois dun longo período vacacional, cústalles recuperar o ritmo de traballo. ¿A quen non?

Pero cun apoio axeitado, por parte das familias e do profesorado, as xornadas  converteranse pronto nunha diversión continua e as inseguridades, os nervios e os choros desaparecerán sen decatarnos.

De novo, a orientadora, María Masana, propón unhas pautas, que expuxo, acompañada do equipo de apoio, Ana e Carmen  ás familias :