REVITALIZA: APÚNTATE Á COMPOSTAXE

O Centro participou por 2º ano neste programa, organizado dende VOZ NATURA que quere concienciar ó alumnado sobre a problemática dos residuos, para acadar un cambio de actitudes na separación de residuos orgánicos domésticos informando sobre a importancia da compostaxe.

A maioría do alumnado do Centro participou nalgunha das actividades:

1) O ALUMNADO DE INFANTIL E 1º CICLO: a través de contos e xogos...

2) O RESTO DO ALUMNADO: a través de charlas, adaptadas á súa idade e coloquios e visitas ó composteiro do Centro para os máis maiores.

Achegáronse ó tema do lixo doméstico, identificaron os invertebrados presentes no composteiro, coñeceron os intrusos que fan dano nun composteiro, como os microplásticos e viron o estado do horto escolar e do composteiro:

Aquí deixamos un resumo das imaxes para comprobar todo o que aprenderon e o interesad@s que estiveron: