ELECCIÓNS PARA A RENOVACIÓN DO CONSELLO ESCOLAR DESTE CENTRO

Versión para imprimir

De conformidade co que establece a resolución do 19 de setembro de 2022, da Dirección Xeral de Ordenación e Innovación Educativa,  establécese o calendario para a realización de eleccións de membros dos Consellos Escolares de centros docentes sostidos con fondos públicos.

O Consello Escolar é o órgano de participación dos diferentes membros da Comunidade Educativa do Centro.

Este curso imos proceder a renovalo.Vanse convocar, neste Centro Público  de Educación Primaria ,eleccións para a renovación parcial dos representantes dos distintos sectores (responsables do alumnado, profesorado, alumnado e persoal de administración e servizos) no seu Consello Escolar.

O prazo de presentación de candidaturas empeza o venres 11 de novembro e remata o venres 18 de novembro ás 14:00 h. Animamos ás familias a presentar a súa candidatura.