FIN CURSO 2022/2023.FESTA DA ANPA

Todo o alumnado do Centro preparado, ilusionado e con moitas gañas de festa!!!!

O patio estaba dividido en dous escenarios: infantil e primaria. Alí estaban preparados unha chea de xogos.

Para E.Infantil: inchable, transportar pelotas,paracaidas,cordas e vasos.

Para E.Primaria: inchable,casetas coma as das festas, coreografías, pelotas e redes e transporte de vasos.

Foron rotando por cada un, gozando e pasándoo moi ben.

Ó remate, cansados pero felices, repuxeron forzas cunha estupenda merenda traída polas familias de 4 e 5 anos ós que agradecemos o esforzo. Todo estivo moooiii rico!!!

E...chegou o momento esperado por todxs!!! A escuma...rápido, a cambiarse!!! bañadores, toallas, chanclas, gafas...alá imos!!!!

Aquí deixamos as imaxes:

E...uns vídeos do que gozaron coa escuma:

Agradecemento especial ó alumnado de 6º que foron os encargados/as de guiar os xogos. Tamén ó Equipo de actividades extraescolares que, coa colaboración da ANPA, organizaron esta festa e, por suposto, á todo o profesorado sempre dispostos a axudar en calquera tarefa que se lles propoña, sen eles e elas nada disto sería posible.